حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گوشی موبایل Razer

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید

گوشی موبایل مخصوص بازی تولید شده توسط شرکت Razer توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این موبایل که با بلندگوهای استریو قوی و نمایشگری به نرخ رفرش 120 هرتز بر ثانیه ارایه می شود متمرکز روی اجرای بهینه بازی هاست اما هر موبایلی ابتدا باید مقاوم باشد، اینطور نیست؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست مقاومت گوشی موبایل Razer را ببینیم.

 

ابتدا با تست مقاومت شیشه محافظ نمایشگر در برابر خراشیدگی آغاز می کنیم. مسلما شما هم دوست ندارید روی این نمایشگر با ارزش اما کم نور شاهد خراشیدگی باشید. خوشبختانه شیشه محافظ Razer Phone از نوع گوریلا گلس است و مقاومت آن در خراشیدگی برابر باقی پرچمدارهاست.

باقی بدنه در برابر خراشیدگی مقاومت خوبی ندارد. از لنز دوربین دوگانه بگیرید که در مقابل تیغ خراشیده می شود تا بدنه آلومینیومی که جای خراشیدگی کلید روی آن باقی می ماند. بد نیست بدانید بدنه کاملا آلومینیومی است. پوشش روی بلندگوهای استریو این دستگاه از پلاستیک است و به راحتی خش می افتد. مقاومت نمایشگر در برابر شعله همانند دیگر نمایشگرهای IPS است. پس از چند ثانیه پیکسل ها خاموش می شوند اما دوباره به دنیا باز می گردند.

مقاومت در برابر خمیدگی خیلی بهتر از گوشی Nextbit است اما در نهایت در قسمت کلیدها شاهد شکستن فریم هستیم. نتیجه این تست این است که Razer Phone را در جیب عقب خود نگذارید، بدون کیس روی سطح صاف قرار ندهید و اگر در جیب شلوغ خود قرار می دهید دوباره از کیس استفاده کنید!

نظر شما درباره مقاومت Razer Phone چیست؟ گوشی ساخته شده برای بازی نباید مقاوم تر ظاهر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

سر بلند نبود

Peiman

نکته منفی خش برداشتن لنز دوربین بود

Mortazavi

میتونست خیلی بهتر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)