حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت پیکسل 3 ایکس ال با آیفون Xs مکس و شکست افتضاح گوگل!

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | اپل، تست، تست سرعت، تماشا کنید، گوگل

پیکسل 3 ایکس ال جدیدترین نماینده گوگل برای بازار موبایل است و آیفون Xs مکس همانند آن تا یکسال دیگر باید بار پرچمداری شرکت خود را به دوش بکشد. به راستی در بازاری که شرکت های دیگر در سال 2 پرچمدار با عناوین مختلف تولید می کنند و میان رده های لوکس و خوش قیمت زیادی ندارد، مبارزه با یک پرچمدار یا به عبارت صحیح تر، یک معرفی در سال کار سختی است! امشب می خواهیم با هم تست سرعت پیکسل 3 ایکس ال با آیفون Xs مکس را ببینیم که در آن شکست افتضاح گوگل واضح است.

 

ما می دانیم که پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال مشکل مدیریت رم دارند و این همان دلیل شکست افتضاح گوگل است! هر دو دستگاه در اجرای نرم افزارهای عادی سرعت خوبی دارند و پیکسل 3 کمی سریع تر است. در بازی ها مشخصا آیفون Xs مکس سریع تر است و در بحث مدیریت رم اپل دیگر این ایراد را ندارد پس به سرعت تمام برنامه و بازی ها را (به جز یک برنامه!) را دوباره اجرا می کند اما پیکسل 3 تقریبا تک تک بازی ها را دوباره اجرا می کند!

این دقیقا همان مشکلی است که در نسل آخر نکسوس ها با نکسوس 5 ایکس و نکسوس 6 پی رخ داد. گوگل بی دلیل به استفاده از حافظه رم کم روی آورده است و این مشکل بزرگی است، حقیقتا نمی توان پرچمداری را در سال 2018 تصور کرد که چند برنامه را درپس زمینه خود باز نگاه ندارد! البته برخی می گوید شاید این مربوط به ویژگی پایش باتری اندروید 9 باشد اما باید صبر کرد و دید دلیل واقعی چیست!

انتخاب شما چیست؟ پیکسل 3 ایکس ال یا آیفون Xs مکس؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

گوگل جان 2018 سال شما نیست حتی با نایت سایتت

Pouya

از گوشی امسالش خوسم نیومد کلا ?

mostafa3

شکست افتضاح
سال گذشته که آیفون x همچین مشکلی داشت همچین حرفهای استفاده نمی‌کردید
تیتر جالبی نیست
این تست سرعت هست

CAPCOM

باسلام من امروز عضو شدم بنظره من گوشیهای اندرویدی هرچی ام مشکل داشته باشند باز از گوشیهای همه چی بسته ی آیفون برتری دارند فکرکنم مشکل مدیریت رم با آپدیت حل بشه گوشیهای گوگل عالی اند مخصوصا تراشه اسنپ ۸۴۵ که رقیب نداره و در آخر بگم که مقایسه اندروید با آی او اس منصفانه نیست

HM-Royal

speed Test زیاد مهم نیست مهم پایداری و عدم هنگ و freeze ،فریم دهی بالا و بدون افت فریم در بازیها و عدم سکته و کندی و افت فریم در رابط کاربریه چیزی که حتی پرچمدارهای اندروید هم نتونستن انجام بدن و در بازیهای گرافیکی با maximum Details و حتی در ران کردن بعضی از اپ ها افت فریم دارند. حتی بعضی از پرچمدارها در رابط کاربری و record و پخش 4kHDRهم افت فریم دارند.
در کلios 12 از هر لحاظ بهترین ورژن ios12 … ios حتی روی آیفونهای قدیمی هم سریع و روانه. مدیریت رم و multiTasking هم بسیار بهتر شده

ARMTIN

حتما speed test ببنید
پیسکل 3 اکثر برنامه ها تو مولتی تسکینگ reload کرد
?

Saeed Mohammadipouya

فقط از عهده سونی برمیاد شکست این غول

siavash-t

پیکسل و اندروید خام به مولتی تسکینگ معروف بود که اونم با شاهکار گوگل زیر سوال رفت!

علی شیخ زاده

پیکسل ها امسال مشکلاتی دارن ولی نقاط قوتی مثل دوربین و صفحه نمایش هم دارن

siavash-t

البته حرف شما درسته. منظورم اینه که دیگه بی نقص نیستند. مشکلات پیکسل ۲ و پیکسل ۲ اکس ال رو که یادتون هست؟ تقریبا هر روز خبر یه مشکل جدید ازش بیرون می اومد! مخصوصا پیکسل ۲ که ساخت ال جی بود فکر کنم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)