حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ گوشی مخصوص بازی بلک شارک هلو (Black Shark Helo)

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

امروز گوشی مخصوص بازی شیائومی بلک شارک هِلو (Black Shark Helo) با 10 گیگابایت حافظه رم و قیمت 605 دلار معرفی شد و به نظر موبایل جذابی می رسد. از آن جا که در معرفی رسمی آن فقط رندر دیدیم و دستگاه به صورت فیزیکی دیده نشد بد نیست آنباکسینگ گوشی مخصوص بازی بلک شارک هلو (Black Shark Helo) را با هم ببینیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که می بینید، در بسته بندی بلک شارک هلو (Black Shark Helo) شاهد حضور شارژر سریع 18 واتی، گیم پد، یک قاب پلاستیکی جذاب که کاربرد ویژه ای دارد و چند برچسب هستیم. متاسفانه هندزفری که بخش مهمی برای یک موبایل مخصوص بازی است در جعبه وجود ندارد اما با توجه به عدم پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری صدا شاهد تبدیل جک 3.5 میلی متری به USB Type C هستیم. خوشبختانه بلندگوهای استریو روی لبه جلویی دستگاه قرار دارند و گفته می شود تجربه خیلی خوبی از بازی ارایه می شود.

کاربرد قاب پلاستیکی درون جعبه گوشی مخصوص بازی شیائومی بلک شارک هلو (Black Shark Helo) را می تواند در متصل شدن گیم پد به آن دانست. این گیم پد به صورت بلوتوثی به موبایل متصل می شود و پورت شارژر ویژه خود را هم دارد، پس باید برای بازی کردن حواستان به میزان شارژ آن هم باشد که این خوب نیست. طراحی کلی بلک شارک هلو ساده تر از نسل اول است اما این به معنی کم شدن از جذابیتش برای دوست داران بازی نیست. LED های رنگی روی لوگو و دو ستون روی دو لبه بلک شارک هلو وجود دارند و این می تواند برای کاربران جذاب باشد. شما می توانید حتی از این LED ها برای نوتیفیکیشن استفاده کنید.

شیائومی بلک شارک هلو

شیائومی بلک شارک هلو

طراحی کلی با ساده تر شدن اما همچنان یک رنگ سبز ریز در جای جای دستگاه از جمله نوار دور آن، پورت Type و دکمه قفل یا اسلایدر مخصوص حالت بازی دارد که ظاهر جذاب و گیمرپسندی به بلک شارک هلو می دهد. نظر شما چیست؟‌ به نظر دستگاه جذابی می رسد، اینطور نیست؟ نسخه 10 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن که Sports Edition نام دارد نیز می تواند با قیمت 605 دلاری برای خیلی ها خواستنی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

کوسه سیاه ترکونده اما این وسط جای اچ تی سی خالیه بنیانگذار موبایل بر پایه پلتفرو اندروید الان کجاست واقعا چرا مدیرانش کم کاری کردند اونم یه کمپانی چینی مثل شیامومی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)