حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی اگسدس 1 (HTC Exodus 1) به عنوان کیف پول سخت افزاری و موبایل رومزه شما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

پنج ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم گوشی اچ تی سی Exodus با پشتیبانی از بلاکچین به زودی معرفی خواهد شد و یک هفته پیش دیدیم اچ تی سی Exodus، گوشی مبتنی بر بلاکچین این شرکت ۳۰ مهرماه رسما معرفی می شود. بسیار خوب، امروز ۳۰ مهرماه است و اچ تی سی اگسدس 1 (HTC Exodus 1) به عنوان کیف پول سخت افزاری و موبایل رومزه شما معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اچ تی سی اگسدس 1 (HTC Exodus 1) به صورت کلی یک موبایل برای مخاطبین عادی نیست، هر چند شما می توانید آن را بخرید و از قابلیت مخصوص رمزارزهای آن بهره نبرید. در حقیقت به نوعی همان اچ تی سی یو 12 پلاس را شاهد هستیم که ویژگی های مخصوص رمز ارزها و بلاکچین را در خود دارد.

اچ تی سی اگسدس 1 (HTC Exodus 1) به نوعی یک کیف پول سخت افزاری برای رمزارزهای شماست که با خیال راحت و امنیت بالا بتوانید از رمزارزهای خود محافظت نمایید. نکته ای که اگسدس 1 را یک دستگاه خاص می کند، Zion crypto wallet یا کیف پول رمزگذاری شده Zion است. همچنین dApps نیز کمک می کند که فعالیت نرم افزارها پایش شود و هیچ کدام نتوانند اطلاعات محرمانه شما را استخراج کنند. در حقیقت کیف پول سخت افزاری رمزگذاری شده Zion فراتر از سیستم عامل (که اندروید 8.1 است) عمل می کند.

اما مشخصات سخت افزاری Exodus 1 اچ تی سی را می توان اسنپدراگون 845 با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دانست. نمایشگر 6 اینچی QHD+ و بدون بریدگی نمایشگر، دوربین دوگانه اصلی با دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات آن است. باتری 3500 میلی آمپر و گواهی IP68 نیز برای اگسدس 1 در نظر گرفته شده است.

قیمت موبایل اچ تی سی اگسدس 1 (Exodus 1) با رمزارزها پرداخت خواهد شد که یا 0.15 بیت کوین یا 4.78 اتریوم برای آن باید بپردازید. با توجه به نوسان ویژه این ارزها قیمت دقیق معادل به دلار مشخص نیست اما فعلا 960 دلار قیمت خواهد خورد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اچ تی سی دلم برات تنگ شده رفیق، یه زمانی دگر چیزی بودی

lovenokia

واقعا HTC حقش نیست !
به نظرم گوگل باید باز هم تولیدش رو به اچ تی سی واگذار کنه .
از زمانی که شروع به کپی از طرح های رقیب کرد (اپل) در HTC A9 خیلی بد شد . طراحی HTC واقعا منحصر به فرد بود .

واقعا 3 تا کمپانی بودند Nokia – HTC – LG
که نوکیا داره خودش رو بالا میکشه به زور
ال جی و اچ تی سی هر روز بدتر از دیروز ……
ال جی هم دیگه از زمان LG G2 خراب شد ….

REZA

امیدوارم با این گوشی یه تکونی با خودش بده وتقعا حقش نیست خو لعنتی یکم تبلیغ کن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)