حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به موبایل جدید پالم (PALM)

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | پالم، تماشا کنید

موبایل جدید پالم (PALM) امروز به عنوان یک پایین رده کوچک با باتری 800 میلی آمپری رسما معرفی شد. این موبایل که کمی بیشتر از کمی، عجیب و غریب است نکات جالبی دارد که در نگاه نزدیک به موبایل جدید پالم (PALM) به آن ها می پردازیم، با ترنجی همراه باشید.

 

همانطور که گفتیم موبایل جدید پالم (PALM) به صورت اختصاصی روی اپراتور ورایزن امریکا ارایه می شود. این موبایل می تواند از سیستم شماره اشتراکی این اپراتور استفاده کند و با این ایده که با همراه داشتن آن برای آخر هفته ها نیاز نباشد موبایل اصلی و احتمالا بزرگ خود را جا به جا کنید، ارایه شده است. خب این ایده برای یک موبایل 350 دلاری کمی مسخره به نظر می رسد و شاید بهتر باشد به عنوان موبایل اصلی هم به آن نگاه کنید.

از آن جا که سیستم عامل موبایل جدید پالم اندروید 8.1 است در نتیجه شما می توانید همه برنامه و بازی های اندروید که اسنپدراگون 435 با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از عهده آن بر می آید را داشته باشید ولی نمایشگر 3.3 اینچی HD آن بیش از حد کوچک است. شاید جالب باشد که بدانید حتی کلید تنظیم حجم صدا نیز مانند حسگر اثرانگشت روی موبایل جدید پالم (PALM) در نظر گرفته نشده است! البته سیستم تشخیص چهره 2 بعدی وجود دارد که امنیت آن تضمین نمی شود.

موبایل جدید پالم

موبایل جدید پالم

موبایل جدید پالم (PALM) برای دکمه های سه گانه اندروید تنها یک دکمه لمسی کوچک زیر نمایشگر دارد که با سه نقطه نمایش داده می شود. شما با یک بار تپ روی آن عمل بازگشت، با دوبار تپ به خانه بازمی گردید و با نگاه داشتن روی آن، منوی برنامه های اخیر را می بینید.

باتری 800 میلی آمپری موبایل جدید پالم عمر باتری زیادی به شما نمی دهد اما اگر دستگاه روی Life Mode قرار بگیرد، عمر باتری خیلی طولانی به شما خواهد داد چرا که در این حالت حتی ارتباط مخابراتی نیز قطع می شود تا شما به زندگی خود بپردازید (!) یا طبق تئوری از موبایل اصلی احتمالا بزرگ خود استفاده کنید!

موبایل جدید پالم

موبایل جدید پالم

در نهایت باید بگوییم موبایل جدید پالم که توسط TCL تولید می شود بدون جک 3.5 میلی متری صدا و تنها با یک پورت Type C عرضه می شود! بسیار خوب، نظر شما درباره موبایل جدید PALM چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خیلی خاصه واقعا ولی 350 دلار واسه دنیای ما نیست!

Pouya

موافقم اصلا قیمتش منطقی نیست

siavash-t

از لحاظ کوچکی خیلی خوبه. ای کاش شرکت ها هم به فکر بیفتند که موبایل سایز کوچکتر هم بسازند. والا من یکی که خسته شدم دیدم سایز گوشی ها روز به روز بزرگتر میشه. حالا تو این سایز هم نه، ولی خواهشا موبایل با حداکثر سایز صفحه نمایش ۵ اینچ هم بزنید!

علی شیخ زاده

همین گوشی رو شیاوومی یا اپو میساخت قیمتش حدود ۱۰۰ دلار میشد

r.s.a

گوشی خیلی خوبی بود اگه قیمتش ۸۰ تا ۹۰ دلار بود

JAVAD

به طرز عجیبی دوست داشتنیه

siavash-t

TCL همون شرکتی نیست که تلویزیون هم می سازه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)