حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Palm Buds Pro با عمر باتری ٢۴ ساعته، ANC و قیمت ١٢٩ دلاری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، پالم، گجت‌های پوشیدنی

ایربادزها، محصولاتی مهم و دوست داشتنی هستند. برند پالم در راستای ورود به این بازار، ایربادز جدید خود را ارائه داده است. کمپانی پالم، امروز از ایربادز Palm Buds Pro رونمایی کرده است. اما این ایربادز جدید از Palm، چه ویژگی‌هایی را به ارمغان می‌آورد؟

مشخصات فنی و قیمت ایربادز Palm Buds Pro

پالم حدود ٣ سال پیش از گوشی کوچک و رده پایین خود رونمایی کرده بود که سر و صدای زیادی نیز پیرامون آن بود.

 

موبایل جدید پالم (PALM) رسما معرفی شد، یک پایین رده کوچک با باتری 800 میلی آمپری

 

بر اساس گزارش Gizmochina، پس از عرضه گوشی کوچک پالم در سال ٢٠١٨ میلادی، این کمپانی بالأخره با ایربادز جدید خود بازگشته است. این محصول، یک ایربادز است! این ایربادز، اولین محصول پالم است که در چنین بازاری ارائه می‌شود. بنابراین، پالم اولین ایربادز بی سیم خود را معرفی کرده است. در بخش طراحی، این ایربادز مانند بسیاری از رقبای خود، دارای طراحی ساقه دار است. همچنین این ایربادز، دارای ایرتیپ‌های سیلیکونی قابل تعویض است. طراحی کلی این ایربادز، جذاب و به روز است. پالم می‌گوید که طراحی این ایربادز، به طوری است که حداکثر راحتی را به ارمغان می‌آورد و حتی با استفاده آن طی کل روز، ناراحتی احساس نخواهید کرد.

در حالی که ایربادز Palm Buds Pro تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود، دارندگان آن خواهند توانست تا قاب‌های سیلیکونی با رنگ‌های آبی دریایی و رز صورتی را برای آن تهیه کنند. همچنین لوازم جانبی دیگری همراه این ایربادز است. هر کدام از گوشی‌های این ایربادز، مجهز به درایوری با قطر ١٠ میلی متر است. حداکثر صدای و فرکانس بالا، میانه بهتر و باس بهتر در این ایربادز ارائه می‌شوند. به لطف وجود سیستم ۶ میکروفونی در این این ایربادز، قابلیت حذف نویز فعال نیز در آن وجود دارد. همچنین خالت Ambient نیز برای این ایربادز در نظر گرفته شده است که به کاربران اجازه شنیدن صداهای محیط اطراف را می‌دهد.

پالم اظهار دارد که کاربران به لطف فناوری حذف نویز محیطی، از تماس‌های شفاف و کم نقص در داخل و خارج خانه، حین ورزش کردن و… لذت ببرند. ایربادز جدید پالم، از قابلیت اتصال بلوتوثی سریع و همگام سازی با چند دستگاه پشتیبانی می‌کند. عمر باتری این ایربادز در حالت عادی، با ANC به ۴.۵ ساعت و بدون آن، به ۵.۵ ساعت می‌رسد. با کیس شارژ، عمر باتری به ٢۴ ساعت افزایش می‌یابد. این ایربادز، از دستگاه‌های اندرویدی و iOS پشتیبانی می‌کند. همچنین سیری و گوگل اسیستنت در آن پشتیبانی می‌شوند. این ایربادز، از فرمان‌های لمسی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین استاندارد IPX4 به آن اعطا شده است. اگر بخواهید این ایربادز را پیش خرید کنید، قیمت آن ٩٩ دلار است. اما قیمت آن بعداً به ١٢٩ دلار می‌رسد.

نظر شما در مورد ایربادز جدید Palm چیست؟ قیمت آن مناسب است؟ تصور می‌کنید که روزی شاهد ورود این محصول به ایران باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️