حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برند پالم (Palm) توسط TCL با یک موبایل 3.3 اینچی پایین رده به بازار باز می گردد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، پالم، شایعات

نمی دانم موبایل های عجیب و غریب و جذاب پالم (Palm) را به یاد دارید یا خیر اما آخرین موبایلی که تحت این برند و توسط HP که آن را خریده بود، ارایه شد، Palm Pre 2 با سیستم عامل WebOS بود! حالا به نظر می رسد شرکت مالک برند پالم یعنی TCL که مالک بلک بری هم هست، تصمیم دارد تا این برند را دسته بندی کاملا متفاوت به روز کند! در حقیقت برند پالم (Palm) توسط TCL با یک موبایل 3.3 اینچی پایین رده به بازار باز می گردد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این شایعه داشته باشیم.

تصویر اصلی مطلب را می بینید و به نظر می رسد که جذاب است، اینطور نیست؟ نه! آخر موبایل 3.3 اینچی برای این روزها واقعا کوچک است، واقعا کوچک! هر چند به نظر می رسد که لانچر ویژه خود را دارد و هرگز از یاد نبرید که ژست های حرکتی که این روزها آیفون X با iOS 11 به آن می بالد، بر پایه ژست های حرکتی موبایل های پالم است!

با توجه به وجود محصولات گوگل از جمله گوگل اسیستنت در بالای لیست برنامه ها، به صورت مشخص می تواند گفت که موبایل جدید پالم سیستم عامل اندروید را دارد. کد نام موبایلی که در تصویر می بینید پالم Pepito است. و مشخصات سخت افزاری عجیبی دارد، به خصوص از نظر حجم باتری!

باتری پالم Pepito

باتری پالم Pepito

حجم باتری Pepito برابر 800 میلی آمپر است!

کاملا عجیب است اما همین میزان باتری برای این دستگاه دارای نمایشگر 3.3 اینچی به رزلوشن HD (!) عنوان شده است. پردازنده اسنپدراگون 435 در کنار حافظه رم و حافظه داخلی 3 و 32 گیگابایتی برای پردازش سخت افزاری قرار دارند. همچنین جک 3.5 میلی متری صدا روی این دستگاه قرار دارد.

به صورت کلی می تواند دستگاهی با طراحی جالب و متفاوت باشد اما حقیقتا اندازه آن کمی نگران کننده است! امیدواریم TCL بداند دقیقا چه چیزی را ارایه می کند! نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید بازگشت Palm می تواند غرورانگیز باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)