حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل جدید پالم (PALM) رسما معرفی شد، یک پایین رده کوچک با باتری 800 میلی آمپری

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، پالم

حدودا دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم برند پالم (Palm) توسط TCL با یک موبایل 3.3 اینچی پایین رده به بازار باز می گردد. کاملا و دقیقا همانند همان تک شایعه درباره موبایل جدید پالم (PALM) شاهد معرفی یک موبایل کوچک با باتری کوچک و هدف گیری مخاطبین خاص هستیم. امشب موبایل جدید پالم (PALM) رسما معرفی شده که یک پایین رده کوچک با باتری 800 میلی آمپری است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

موبایل جدید پالم و اینستاگرام روی 3.3 اینچ!

موبایل جدید پالم و اینستاگرام روی 3.3 اینچ!

اگر می خواهید بدانید یک موبایل 3.3 اینچی در مقابل یک موبایل 6.4 اینچی چه نمایی دارد، می توانید موبایل جدید پالم را در کنار سامسونگ گلکسی نوت 9 تماشا کنید! نام موبایل جدید پالم، دقیقا “پالم” است که به نظر می رسد آن ها هم مثل اسنشال فعلا می خواهند نام خودشان بیشتر دیده شود. پالم توسط TCL از HP خریده شده است و حالا در تملک این شرکت چینی که بلک بری را نیز دارد، است.

موبایل جدید پالم

موبایل جدید پالم

در حقیقت موبایل جدید پالم (PALM) یک موبایل کاملا پایین رده است که آمده تا برای راضی کردن کاربرانی که با موبایل های بزرگ امروزی کنار نمی آیند، قوت قلبی باشد. چیپست اسنپدراگون 435 همراه 3 گیگابایت حافظه رم و باتری 800 میلی آمپری حدود 8 ساعت عمر باتری به شما می دهد که البته اگر موبایل را روی Life Mode قرار دهید و بیشتر به زندگی خود بپردازید (!) این عمر باتری بیشتر می شود. آ … موبایل جدید پالم حسگر اثرانگشت ندارد!

موبایل جدید پالم حسگر اثرانگشت ندارد

سیستم عامل موبایل جدید PALM اندروید 8.1 است که با رابط کاربری ویژه Watch OS طور (!)‌ خود دلبری می کند. دوربین تکی موبایل جدید پالم 12 مگاپیکسلی است و می تواند عکس های خوبی بگیرد. نمایشگر موبایل جدید پالم اما بسیار شارپ و با چگالی تصویر 445 پیکسل در هر اینچ (PPI) است و این برای یک موبایل در این رده بندی قابل توجه است.

Life Mode PALM

Life Mode PALM

در حالت حاضر موبایل جدید پالم (PALM) اختصاصا برای اپراتور ورایزن امریکا ارایه می شود و درباره عرضه جهانی آن صحبت نشده است. از آن جا که این موبایل به صورت مستقیم رقابتی با هیچ کدام از حاضرین در بازار ندارد و از طرفی یک پایین رده 350 دلاری است، می توان فکر کرد که می تواند نظر برخی از کاربران را به خود جلب کند!

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید موبایل های کوچک می توانند جذاب باشند؟ اصلا سوالی که همین الان به ذهن من رسید این است که این چگالی تصویر و اسنپدراگون 435؟! خب البته پاسخش ساده است، رزلوشن این نمایشگر 3.3 اینچی برابر HD یا 1280*720 است و چگالی تصویر 445 پیکسل در هر اینچ مربع را ارایه خواهند کرد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

یا از این ور بوم میفتن یا از اونور بوم! بابا این دیگه خیلی کوچیکه و البته همونقدر که کوچیکه جذابه لامصب!

Pouya

دیگه نه مثل پالم نه مثل نوت (از نظر اندازه میگم) گوشی با نسبت تصویر کشیده مثل ۱۸:۹ و حاشیه کم همون ۵.۸ مناسبه اگه ۱۶:۹ بود مثل اس ۷ اج کافیه البته سلیقه ایه از نظر من نه اونقدر بزرگ که نشه راحت باهاش کار کرد نه اونقدر کوچیک مثل پالم دقیقا برای همین نوت نمیخرم چون خوش دستیش برام مهمه نمیرم سمت نوت وگرنه قلم اس پن کارایی هایی داره که به کارم میاد مثلا اون زمانی که اس ۵ داشتم با نوت ۴ مادرم میتونستم یه کپشن تو اینستا رو با اس پن کپی کنم و هر جا خواستم پیست کنم ولی با گوشیه خودم نه

علی شیخ زاده

۳۵۰ دلار؟?
خدایی خیلیه

r.s.a

Xa2 من ۲۹۰ دلاره اونوقت این ۳۵۰ دلار!!!!
انتظار ۹۰ دلار رو داشتم?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)