حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت ۲۰ ایکس (Huawei Mate 20X) در تصاویری دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، هواوی

به تازگی شایعه ای درباره سومین عضو خانواده هوآوی میت ۲۰ منتشر شده که قرار است به نوعی نسخه مخصوص بازی این پرچمدار باشد. هوآوی میت ۲۰ ایکس (Huawei Mate 20X) پرچمدار هوآوی خواهد بود که با سیستم خنک کننده ویژه ارایه می شود و مخصوص بازی خواهد بود. حالا امروز هوآوی میت ۲۰ ایکس (Huawei Mate 20X) در تصاویری دیده شده که در ادامه با هم آن را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تا کنون دیدی که برای موبایل مخصوص بازی ارایه شده است، یک موبایل ارزان قیمت تر با مشخصات سخت افزاری قوی اما موارد پایین رده تر در زمینه های غیر مرتبط با بازی، مثل دوربین است. در تصاویری که از هوآوی میت ۲۰ ایکس (Huawei Mate 20X) منتشر شده ما یک هوآوی میت ۲۰ (نسخه عادی) می بینیم که دوربین سه گانه دارد، این نما را به عنوان تصویر اصلی مطلب مشاهده می کنید.

هوآوی میت ۲۰ ایکس

هوآوی میت ۲۰ ایکس

نمای جلو هواوی میت ۲۰ ایکس (Huawei Mate 20X) نیز دقیقا همان هوآوی میت ۲۰ است که یک نمایشگر کم حاشیه با بریدگی نمایشگر قطره طور دارد. در حقیقت به نظر می رسد ارایه میت ۲۰ ایکس کمی گنگ باشد و در این مرحله و با این حد از اطلاعات لزومی در عرضه آن نمی بینیم!

در حال حاضر برتری که برای میت ۲۰ ایکس عنوان شده است مربوط سیستم خنک کننده آن است، خب چرا هوآوی این سیستم را روی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو قرار ندهد؟! به هر حال فعلا باید تا ۲۴ مهرماه که فاصله زیادی هم با آن نداریم صبر کرد و دید که هوآوی واقعا چه دیدی برای موبایل پرچمدار مخصوص بازی خود دارد؟ نظر شما چیست؟ چه پیش بینی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

موبایل گیمینگ یه بازی تبلیغاتیه?

siavash-t

از تو عکس هم به نظر میاد گوشی بزرگی باشه.

Sadeghh

این گوشی خیلی طراحی خوبی داره به خصوص نسخه عادیش نه پرو
به نظرم یکی از بهترین های امسال خواهد بود

Naranj

البته گوشی نمیشه گفت، تبلت سیمکارت خور هست

BeFair

واقعا شبیه میت 20 هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)