حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه های دوربین پیکسل 3 واقعا تحسین برانگیز هستند

نوشته

5 سال قبل | 21 دیدگاه | گوگل

دوربین چهارگانه یا دوربین تکی؟ موضوع این است که خیلی از کاربرها در بازار حتی بین دوربین تکی و دوگانه، دوربین دوگانه را انتخاب می کنند. در حقیقت گویی واقعا باید آن ها را گول بزنی تا خرید کنند! همچنان ما معتقدیم اگر دوربین دوم اپتیک متفاوت عرضه نکند،‌ ارزشی ندارد. پیکسل 3 خوب یا بد با دوربین تکی عرضه شده است ولی خروجی این دوربین حقیقتا تحسین برانگیز است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا چند نمونه از دوربین پیکسل 3 را با هم ببینیم و لذت ببریم.

ای تصاویر توسط دوربین اصلی پیکسل 3 ثبت شده اند. از نظر گستره دینامیکی که واقعا بی نظیر هستند! یعنی سایه ها، روشنایی ها و رنگ ها بی نظیر مدیریت شده اند و گویی که با یک تصویر ویرایش شده حرفه ای رو به رو هستید اما این تصاویر مستقیما از دوربین پیکسل 3 بیرون آمده اند!

علاوه بر اشاره به گستره دینامیکی بالا (HDR) در دوربین پیکسل 3 می توان به ویژگی Top Shot نیز اشاره کرد که در آن چندین تصویر پیش از فشرده شدن دکمه شاتر ثبت می شود و شما می توانید بهترین تصویر را انتخاب کنید. به این ترتیب هیچ لحظه ای را از دست نداده اید! اما دوربین سلفی! دوربین سلفی پیکسل 3 نیز یک شاهکار است، تصویر زیر را ببینید:

همانطور که می بینید جزئیان، رنگ ها، سایه ها و حتی طیف رنگی آسمان نیز به خوبی ثبت شده است. این تصویر قطعا اصلا نزدیک به آن چیزی که واقعا شما می بینید، نیست اما حقیقت این است که جزئیات بالا و رنگ های شاداب آن چیزی است که انتظار ما از خروجی یک تصویر است، اینطور نیست؟ دوربین پیکسل 3 این را به شما می دهد!

نظر شما درباره دوبین های پیکسل 3 چیست؟ همچنین می دانید که پیکسل 3 با پیکسل 3 ایکس ال از نظر دوربین هیچ تفاوتی ندارند.

 

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

Wooow?

REZA

عالیه

Pouya

کاش یه گوشی ای بود با دوربین این نمایشگر نوت ۹ باتری حجیم اسپیکرای اچ تی سی رابط کاربری اکسپرینس ولی اپدیت دهی در حد سونی? طراحی اس ۹ ولی مقاوم در حد xz1 سرعت در حد وان پلاس پردازنده هم a12 یا اگزینوس ۹۸۲۰ که قراره بیاد
چه شود?

mehrdad_ma

نمایشگرش که تو دیسپلی میت بهتر شد بالاتر از اآیفون و نوت

Pouya

بله دیدم بعد این کامنتم پستشو حق با شماست?

Mohammadsoly

خداوندگار دوربین های موبایلی حقشه ۱۲۰ بگیره از dxo

علی شیخ زاده

یقینا دوربین بسیار عالی داره و نمره بالایی میگیره باید صبر کرد و دید

Amir Hossein

چه امتیازی بگیره تو Dxomark

Soheil Rezayi

واقعا عالی

Soheil Rezayi

خیلیا دوس دارن گوشیشون عکس ها رو رنگارنگ تر نشون بده تا طبیعی تر اینم خیلی غیر طبیعی هس ولی من خودم دوربین اینو واقعا دوس دارم

Soheil Rezayi

یپبه راحتی نمره ی بالای صد رو تو DXOMARK می گیره ولی فکر نکنم به Huawei P20 Pro برسه

Soheil Rezayi

الجی V40 ThinQ نهایتا امتیاز ۱۰۰ رو میگیره تو DXOMARK

کهکشان

من واقعا دوربین اصلی وی ۴۰ رو تحسین میکنم جز بهترین هاست اما دو تای دیگش بشدت افتضاحن مخصوصا اون حالت افکت زومش که حتی تو یه کادرم نیستن

آقای عطا.یی نمیدونم تا حالا چقدر برات پیش اومده که بخوای از یک کالایی عکس بگیری و برای کسی بفرستی و رنگ اون برای مخاطبت مهم باشه.

مثلا توی مغازه های لوازم آرایشی و بهداشتی زیاد پیش میاد. چون ما یه مغازه آرایشی بهداشتی هم داریم. وقتی که خانم ها میان مثلا رژ لب، لاک و … بخرن، وقتی که عکس میگیرن و برای دوست یا خواهر یا اقوام میفرستن، خیلی مهمه که رنگ محصول دقیقا همون باشه.

مثلا شما یک لاک رو در نظر بگیر، نزدیک ۱۰ مدل رنگ قرمز داره. از جگری و کالباسی و قرمز جیغ و …

حالا اگر کسی موبایلی داشته باشه که وقتی عکس میگیره، رنگ ها متفاوت باشن با واقعیت، اون تصویر عملا به درد نمیخوره. چون در چنین شرایطی نیاز هست تا رنگ تصاویر ثبت شده بسیار بسیار نزدیک به واقعیت باشه.

شما اگر از خانم ها سوال کنید، خیلی بهتر بهتون توضیح میدن که رنگ یک رژ لب چقدر مهمه براشون که یک ذره ملایم تر یا غلیظ تر باشه.

رنگ اشباع قشنگه ولی به دور از واقعیت هست. خیلی جاها نیاز هست که تصاویر به همون صورتی که هستن ثبت بشن نه صرفا رنگ های اشباع.

کهکشان

این hdr عالیه ولی این اغراق عالی نیست
یادمه زمانی که سامسونگ عکساش اشباع رنگ داشت همه میگفتن خوب نیست عکس باید دور از واقعیت نباشه ! اما الان میگن جذابه !
خب عکس هرچقدر پوستری تر و چشم نواز تر باشه بهتره
اما ای کاش این چشم نوازیو در ازای حق انتخاب به مشتری میداد مثل دوربین های حرفه ای dslr که فقط یه عکس با فرمت خام raw یا dng بهت میدن
کاش گوشی هاهم همزمان دو عکس بهت تحویل میدادن ! یکی واقعی و یکی پوستری

Yohan

توی این مورد فکر کنم توی دوربین گوشی سامسونگ توی حالت تنظیمات دستی یا همون Pro همچین ویژگی ای دیدم.که ۲ تا نسخه عکس تحویل میداد یکی Raw و دیگری Jpeg.

HPYK1

قابل احترام ترین اندرویدی

hamid reza

اگه به اغراق و اینجور چیزا باشه دی سی ال ار ها غیر واقعی ترین دوربین ها هستن چون هم شارپ میندازن هم شاداب و هم پر جزئیات من بخاطر جزئیات فوق العاده بالای دوربین های پیکسل ۳ این برند رو تحسین میکنم

siavash-t

باز هم باید برای بررسی های وب سایت ها صبر کرد. کم گوشی ندیدیم که دوربینش محشر معرفی شد و بعد تو بررسی ها دیدیم یه جاش ایراد داره.

Yohan

پس بالاخره گوگل برگ های برنده خودش رو رو کرد.خیلی خوبه یه گوشی تا این حد توان عکاسی داره و البته نقش هوش مصنوعی در پردازش و تفکیک رو نمیشه نادیده گرفت که گوگل توی پیکسل به اوج خودش رسونده.احسنت به این دوربین و گوشی امیدوارم مشکلات قبلی پیکسل ها رو نداشته باشه.مشکل صدا و شارژ منظورم بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)