حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 3.1 پلاس با قیمت 155 دلار رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، نوکیا

به نظر می رسد مهرماه واقعا ماه شلوغی برای رونمایی های مختلف است! امروز سومین معرفی رسمی به نوکیا می رسد که یک میان رده اقتصادی را رونمایی کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با نوکیا 3.1 پلاس آشنا شویم.

نوکیا 3.1 پلاس

نوکیا 3.1 پلاس

نوکیا 3.1 پلاس (Nokia 3.1 Plus) میان رده جدید نوکیا است که بیشتر یک میان رده اقتصادی به شما می رود. HMD با بزرگ تر کردن نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18:9 به نوکیا 3.1، نوکیا 3.1 پلاس را ارایه کرده است. نمایشگر از 5.2 به 6 اینچ در مدل پلاس ارتقا پیدا کرده است و نسبت نمایشگر به بدنه نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

در حقیقت اگر بحث مقایسه با نوکیا 3.1 به میان بیاید، نوکیا 3.1 پیروز مطلق میدان خواهد بود. اضافه شدن دوربین دوگانه، حسگر اثرانگشت و ارتقا چیپست از یک چپیست با معماری 26 نانومتری به 12 نانومتری پیشرفت های قابل توجهی است. هر چند که متاسفانه همچنان چیپست ساخت شرکت مدیاتک است. چیپست مدیاتک هلیو پی 22 (Mediatek MT6762) در قلب نوکیا 3.1 پلاس می تپد و امیدواریم که این یکی چیپست مدیاتک بهتر از قبلی ها باشد.

انتخاب های حافظه رم و حافظه داخلی مانند نوکیا 3.1 بوده و برابر 3-32 یا 2-16 گیگابایتی است. دوربین اصلی نوکیا 3.1 پلاس حالا دوگانه است که مکانیسم دوربین دوم تشخیص عمق (همان نخودی خودمان!) را دارد. رزلوشن 13+5 مگایپکسل برای دوربین اصلی و 8 مگایپسکلی برای دوربین سلفی می تواند مشخصات خوبی برای نوکیا 3.1 پلاس به شما برود، اینطور نیست؟

همانطور که گفتیم نمایشگر نوکیا 3.1 پلاس برابر 6 اینچ است اما رزلوشن آن همچنان HD+ انتخاب شده که این یک ناامیدی است. باتری 3500 میلی آمپری ادعای عمر باتری دو روزه را دارد که امیدواریم صحیح باشد.

به صورت کلی به نظر می رسد با قیمت 155 دلاری برای نوکیا 3.1 پلاس باید شاهد استقبال خوبی از آن باشیم، اینطور نیست؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

کاش مدیاتک نبود ولی در کل خوبه نسبت ب قیمت

Amir Hossein

به صورت کلی به نظر می رسد با قیمت 155 دلاری برای نوکیا 3.1 پلاس باید شاهد استقبال خوبی از آن باشیم، اینطور نیست؟ نظر شما چیست؟
بله استقبال خوبی ازش میشه اما نه در ایران?
ببین وضعیت ما چجور شده که 155 دلار هم واسمون گرونه

Pouya

امروز رفتم بازار موبایل ایران گلس کلیر کوت بندازم اس ۹ شده ۹.۸۰۰ نوت ۹ ۱۲.۷۵۰ واقعا خیلی گرونن همه امید جوونا ب خرید پرچمدار بود که اونم دیگه تموم شد تب اس ۳ هفتو خورده ای بود

Mortazavi

وااای میشه ۲۳۰۰
هر وقت قیمت گوشی هارو به ریال میکنم واسه خودمو هموطنام تاسف میخورم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)