حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت 20 پرو مشکی را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، هواوی

هوآوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) مدت هاست که لو رفته و موضوع خیلی جدیدی برای ارایه درباره آن وجود دارد، حداقل در زمینه طراحی این موضوع مشخص است. امروز شاید بهترین تصویر از هوآوی میت 20 پرو مشکی لو رفته که بد نیست آن را ببینید، با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، بریدگی نمایشگر هوآوی میت 20 پرو عریض است و این احتمالا به دلیل حضور سیستم تشخیص چهره سه بعدی باشد اما سوال اینجاست که اگر آن خوب کار می کند، چرا حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را هم به عنوان یک انتخاب دیگر برای میت 20 پرو در نظر گرفته اند؟ به هر حال هنوز هیچ چیز رسمی نیست و باید صبر کرد و دید هوآوی این موضوع را چطور توضیح می دهد.

نمایشگر دولبه خمیده دیگر برای هوآوی میت 20 پرو تقریبا قطعی است و هوآوی بالاخره این فناوری روی نسخه اصلی پرچمدار خود ارایه می کند. پیش از این نیز شاهد نمایشگر دو لبه خمیده روی محصولات هوآوی بوده ایم اما نه به عنوان انتخاب اصلی و در مقیاس فروش بالا. حاشیه لبه پایین نیز موضوعی است که همچنان قرار است در محصولات اندرویدی (لزوما ارتباطی به سیستم عامل ندارد، منظور دستگاه هایی به جز آیفون!) دیده شود و اپل با ارایه طراحی آیفون X که حاشیه پایین ندارد بسیار به خود خواهد بالید!

طراحی قاب پشتی در رنگ مشکی، یک مشکی عمیق است که این تصمیم را دوست دارم. قاب دوربین کمی برجسته و مربعی است که آن را هم دوست دارم و به صورت کلی می توان گفت شاهد یک طراحی بسیار خوب برای هوآوی میت 20 پرو هستیم. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید این طراحی برای شما هم جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

اینم که با ناچه! شکل دوربینش هم جالب نیست.

hamid reza

با وضع بازار من بتونم میت ۱۰ پرو با ۸ تومن بگیرم شاهکار کردم چه برسه به این که بیاد راحت ۱۴ تومن پولشه?بگذریم که پی۲۰ پرو اونقدر گرون بود که اصلا به شهر ما نرسید الان میت ۱۰ لایت میفروشن بالای ۴ تومن?

Naranj

دوربینش برجسته نیست اون قاب محافظ هست که باید اونطور باشه اگرنه گوشی رو روی میز بذاری شیشه دوربین میشکنه.
پنل صفحه نمایش چند اینچ هست؟

Peiman

دوست‌داشتنی

علی شیخ زاده

یه گوشی کامل و پر امکانات خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)