حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل هوم هاب (Google Home Hub) رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

گوگل هوم هاب (Google Home Hub) سه روز پیش در یک بروشور لو رفته بود و حالا امشب به عنوان اولین محصول ساخت گوگل ارایه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوگل هوم هاب (Google Home Hub) مشخصا نتیجه توسعه فرم فکتور دستگاهی است که به عنوان دستیار هوشمند صوتی روی میز شما قرار می گیرد. گوگل سخت در تلاش است تا موتور جستجو خود را در تک تک محصولاتی که می توانند وجود داشته باشند قرار دهد.

گوگل هوم هاب در دسته بندی محصولات گوگل هوم قرار می گرد و این بار برای یک تجربه تعاملی تر بهتر، نمایشگری 7 اینچی را روی خود می بیند که مانند حالت True Tone نمایشگر آیفون یا آیپدهای جدید می تواند علاوه بر تنظیم میزان نور نمایشگر با نور محیط،‌ گرمای رنگ نمایشگر را نیز با گرمای رنگ محیط تغییر دهد.

گوگل روی Home Hub دوربین قرار نداده است تا بتوانید در خصوصی ترین مکان ها مثل اتاق خواب هم از آن استفاده کنید. به لطف گوگل هوم هاب قرار است تمام مواردی که ابتدای صبح یک منشی برای شما مرور کند، تنها با گفتن یک صبح بخیر برای شما مرور شود. همچنین تمام وسائل هوشمند درون خانه که البته اگر از تولیدکننده همکاری کننده با گوگل باشند، توسط این هاب، کنترل شوند.

گوگل هوم هاب در اکثر مواقع که شاید بیکار باشد، در نقش یک تابلوی عکس عمل می کند و به لطف گوگل فوتو (Google Photo) جدیدترین تصاویری که با موبایل خود می گیرید نیز روی آن همگام سازی شده و نمایش داده می شود. حتی جالب اینکه تصاویر خراب، مات، یا کم کیفیت برای نمایش انتخاب نمی شوند!

نظر شما چیست؟ گوگل هوم هاب را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

https://www.androidpolice.com/2018/10/09/displaymate-says-pixel-3-xl-display-gets-rating/

نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال بهترین نمایشگر از نظر دیسپلی میت شد?
کم کم داره مشخص میشه بجز طراحی در بقیه قسمت ها عالی عمل کرده و اینجور که بهش نگاه میکنیم نیست

ahmad

ظاهرا ساخت ال جی هست پس با این حساب علاوه بر دوربین صفحه نمایشش هم عالیه میمونه باتری و طراحی من کم کم نظرم داره در موردش عوض میشه با طراحیش میتونم کنار بیام ولی اگه باتریش نظرمو جلب نکنه بهش فکر نمیکنم امیدوارم باتریشم خوب باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)