حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) رسما معرفی شد: 9 آبان

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) با طراحی شبیه به Oppo Find X و کایرین 980 به زودی معرفی می شود. امروز در یک دعوتنامه رسمی از آنر، تاریخ معرفی آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) رسما معرفی شد و 9 آبان خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در برلین بود که آنر از کنفرانس خود در IFA 2018 نهایت استفاده را برد و اشاره ای به دستگاه افسانه ای این شرکت که در آینده عرضه خواهد شد داشت. به نظر می رسد فرم فکتور ارایه شده توسط اوپو (در فایند ایکس) بسیار مورد توجه تولیدکننده های موبایل چینی قرار گرفته و شیائومی، لنوو و آنر می خواهند دستگاهی با این طراحی ارایه کنند.

تیزر رسمی معرفی آنر مجیک 2 هم علاوه بر تاریخ، خیلی مشخص به طراحی کشویی لبه بالا اشاره دارد و طبق عادت چینی ها، لبه پایین در تیزر دیده نمی شود که احتمالا مانند همان اوپو فایند ایکس، حاشیه لبه پایین قابل توجه است. (اما این به معنی زیاد بودن نیست)

به هر حال پس از سیل معرفی های مهرماه، حالا نوبت به مشخص شدن اولین معرفی آبان ماه است که توسط آنر (Honor) رزرو شود. حتما تا آن روز شایعات بیشتری درباره آنر مجیک 2 منتشر می شود و ما در ترنجی با شما آن ها را مرور خواهیم کرد. نظر شما چیست؟ فرم فکتور کلی اوپو فایند ایکس را دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

امیدوارم مثل نسخه قبلی واقعا هوشمند باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)