حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 ال جی جی 5 رسما عرضه شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، ال‌جی

ال جی جی ۵ (LG G5) پرچمدار سال ۲۰۱۶ الجی است که هم دوره گلکسی اس ۷ سامسونگ است. در حالی که گلکسی اس ۷ سامسونگ پنج ماه است آپدیت اندروید ۸ را دریافت کرده است امروز خبر می رسد که آپدیت اندروید 8 ال جی جی 5 رسما عرضه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در حالی که نسخه های تحت اپراتور ال جی جی ۵ در امریکا آپدیت اندروید ۸ را دریافت کرده اند اما متاسفانه نسخه جهانی ال جی جی 5 تازه از این هفته آغاز به دریافت آپدیت اندروید 8 می کند.

اگر شما ال جی جی 5 با مدل عددی H850 دارید احتمالا همین روزها نوتیفیکیشن آپدیت اندروید 8 برای شما به صدا درآید اما اگر حوصله صبر کردن ندارید می توانید از بخش تنظیمات و سیستم عامل، وجود یا عدم وجود آپدیت را چک کنید. توجه داشته باشید که احتمالا طبق عادت شرکت های اندرویدی، همه بازارها به صورت همزمان این آپدیت را دریافت نکنند.

با وجود این خبر خوش اما باید یادآور شوم این آخرین آپدیت اساسی ال جی جی 5 همین اندروید 8 باشد، چرا که این دستگاه با اندروید ۶ عرضه شده و دریافت اندروید ۸ به منزله دریافت دومین آپدیت اساسی آن است. اگر شما ال جی جی ۵ مدل H850 دارید، در صورت ارایه آپدیت اندروید 8 برای شما، لطفا ما را در ترنجی مطلع سازید.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ardent69

سلام مدل گوشی من H860N هست؟ الان مال من چه نسخه ای هست و کی آپدیتش میاد؟

MOAZEZ

نامش را میگذارم سلطان آپدیت???

siavash-t

ای کاش شرکتها به خصوص الجی و سامسونگ تو این مدت دریافت آپدیت تجدید نظر کنند. جی ۵ رو نمی دونم، ولی مثلا سری اس ۷ سامسونگ واقعا هنوز هم از نظر سخت افزار خیلی خوب و قوی هستش. چرا نباید اندروید ۹ رو هم بگیره؟

Pouya

برای تحریک کاربران اس ۷ برای ارتقا دادن به مدل جدیدتر سامسونگ سیاستشونه

siavash-t

اون که حتما. ولی متاسفانه نمی دونند همه کشورها شرایط یکسان ندارند و اینکه الان اس ۹ و پلاس چنده تو ایران، دیگه چه برسه به نوت ۹ و گوشی های جدیدتر!

سجاد

مدل گوشی من H860 هستش
چیزی نیومده برام

Ardent69

به تدریچ واسه همه مدل ها میاد

Metti

سلام من مدل گوشیم h860 هست الان دو روزه هرچی برا اپدیت میزنم چیزی نیومده و امروز هم خطا در اتصال به سرور میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)