حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند ال جی Watch W7 رسما معرفی شد، یک هیبریدی زیبا 450 دلاری بی خاصیت!

در کنار ال جی وی ۴۰ تینکیو (LG V40 ThinQ) این شرکت کره ای امروز ساعت هوشمند جدید خود را نیز رونمایی کرده است، یک ساعت با یک پیشبرد متفاوت! ساعت هوشمند ال جی Watch W7 رسما معرفی شده و یک هیبریدی زیبا 450 دلاری بی خاصیت است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ساعت هوشند ال جی Watch W7

ساعت هوشند ال جی Watch W7

خب خب خب! اجازه بدهید بگوییم چرا ساعت هوشند ال جی Watch W7 بی خاصیت است؟ دلیل خیلی قانع کننده است، در ساعت هوشمند جدید 450 دلاری ال جی نه حسگر ضربان قلب دارد، نه GPS، نه LTE یا ارتباط مخابراتی، نه NFC و نه حتی شیشه محافظ نمایشگر از نوع یاقوت کبود انتخاب شده باشد! پس چه چیزی باقی می ماند برای پرداخت 450 دلار؟! حتی چیپست به کار رفته در ساعت هوشند ال جی Watch W7 چیپست قدیمی کوالکام یعنی اسنپدراگون Wear 2100 است و مدل جدید Wear 3100 در آن به کار نرفته است. خب این ها همه “خاصیت” بوده که ساعت ال جی از آن ها بی بهره است!

اما قسمت جذاب یا جذاب ترین بخش ساعت هوشمند جدید ال جی Watch W7 را می توان هیبریدی بودن آن دانست، به چه معنا؟ آن عقربه ای که وسط صفحه ی بینید، واقعی بوده و بین نمایشگر و شیشه محافظ قرار گرفته است. همچنین سیستم عامل آن سیستم عامل Wear OS گوگل است. عمر باتری ال جی واچ دبلیو 7 در حالت هوشمند 2 روز و در حالت غیر هوشمند و عقربه ای تا 100 روز خواهد بود. بندهای ال جی Watch W7 نیز 22 میلی متری خواهند بود.

خب شاید بپرسید این عقربه روی محتوای نمایشگر را نمی پوشاند؟ گاهی می پوشاند! اما اگر این اتفاق افتاد می توانید از دکمه سمت راست و بالا استفاده کنید تا محتوا جا به جا شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ساعت هوشمند ال جی واچ دبلیو 7 با قیمت 450 دلار موفق خواهد بود؟ محض اطلاع ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 قیمت 399 دلار برای مدل عادی و 499 دلار برای مدل سلولار دارد و تمام مواردی که در ساعت ال جی وجود نداشت، در ساعت اپل وجود دارد!

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

واقعا یه چیز بیخود که قیمت فضایی داره و فقط به درد مدیران ال‌جی میخوره

Pouya

عجب چیز بی خودی?

BeFair

وووو … چقدر رُک! ایول! واقعیت رو گفتین، چی داره خب!

PND

Faqat huawei watch 1

علی شیخ زاده

بسی گران و مسخره!?
واقعا فاز مدیرای الجی چیه با این ساعت و مشخصات و این قیمت?

Pouya

من هنوز تو هنگم ?اخه اینو برا چی ۴۵۰ دلار گزاشتن کی میخره?

ali.k77

این سایت کاربر LG2020 رو کم داره

Amir Hossein

بی خاصیت و بی مصرف ترین ساعت هوشمند ?

Naranj

آقای عطا.یی یک مطلب از اپل واچ۴ میذاشتید بد نبود ها.اون که برعکس ترکونده

Saeed393

از پلی استیشن پرو با دوتا دیسک بازی هم گرونتره
xD

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)