حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 9 هوآوی میت 10 پرو به صورت محدود در اروپا عرضه شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، هواوی

حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید 9 هوآوی برای 4 پرچمدار این شرکت در دست توسعه است و حالا به نظر می رسد که آن ها پیش از عرضه هوآوی میت ۲۰ پرو می خواهند حسابی به تعهد نرم افزاری خود برسند و در مراسم مهم ۲۴ مهرماه خود دست پر وارد شوند. پیش از این نیز در ترنجی خوانده بودیم که افزایش کیفیت دوربین هوآوی میت ۱۰ در آپدیت جدید ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برخی کاربران خوش شانس هوآوی آپدیت اندروید 9 میت 10 پرو را در نسخه رسمی و پایدار دریافت کرده اند. این آپدیت به صورت OTA عرضه شده است و به راحتی از طریق خود دستگاه دانلود و نصب می شود. انتظار داریم رابط کاربری اختصاصی هوآوی برای اندروید 9 یعنی EMUI 9 نیز با آن عرصه می شود.

در حال حاضر دقیقا مشخص نیست برای کدام مدل های هوآوی میت 10 پرو آپدیت اندروید 9 عرضه شده است اما مدل های BLA-L09 و BLA-L29 می توانند شانس خود را برای بررسی ارایه آپدیت امتحان کنند. احتمال می رود این عرضه محدود برای بررسی پایداری آپدیت اندروید 9 هوآوی میت 10 پرو باشد و پس از تایید پایداری آن، به صورت عمومی در همه بازارها و برای همه مدل های آن گروه به گروه ارایه شود.

به این صورت هوآوی می تواند علاوه بر افتخار به نوآوری ها و سخت افزارهای قدرتمند جدید خود، به پشتیبانی نرم افزاری خود نیز ببالد و این فاکتور با اهمیتی است. نظر شما چیست؟ فاکتور پشتیبانی نرم افزاری چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

یکی از نقطه ضعف های هواوی پشتیبانی بود که انگار الان به نقطه قوت تبدیلش کرده

Pouya

به عقده ی من این شرکت قطعا پیشرفت قابل توجه ای داشته و داره و آینده خیلی روشنی داره طوری که به احتمال بالای ۷۰ درصد در اینده رقیب بسیار جدی تری برای سامسونگ و اپل خواهد شد کلا شرکتی بود که از اول بلد بود چطوری خودشو تو صنعت موایل معروف کنه و جا بندازه اول که کسی نمیشناختش(منظورم تو بخش موبایله وگرنه در مخابرات و.. خیلی شرکت بزرگی بوده) با گوشی های بسیار ارزان وارد شد(فرض کنیم مثل اپل یا سام اگر قیمت میزاشت کسی حاضر بود بخره)؟ بعد تمرکزشو بیشتر گزاشت رو طراحی (p6 . P7) پی ۶ خییپلی تو طراحی سر و صدا کرد میگفتن از ایفون نازک تره البته منم باهاش کار کردم اون زمان واقعا طراحی خوبی داشت منم که اس ۵ داشتم و همتون میدونید تو زمینه طراحی به عقیده من بد ترین پرچمدار سال بود (g3 .iphone 6.one m8 ) اینا واقعا خوب بودن تو طراحی بعد ک کم کم بین مردم شناخته شد و معروفیت و محبوبیت پیدا کرد ریز ریز قیمتو برد بالا (و همینطور کیفیت رو)

کاش سونی هم یاد میگرفت یه ذره رو سیاستاش کار کنه گوشی میسازه هم قیمت رقبا خب اخه وقتی میبینی نمیتونی تو فروش با سام و اپل و بزرگان رقابت کنی قیمتو بیار پایین ملت به خاطر ارزون بودنشم که شده بیشتر میخرن بعد که بیشتر خریدن خود به خود یه مقدار طرفدار ثابت پیدا میکنی اوضات بهتر میشه در ضمن به طراحی اهمیت میداد یهتر بود (تاکید میکنم منظورم قبل xz2 عه تا قبلش انصافا افتضاح بود ولی بعرش بهتر شد)

الان شاید یکی از دوستان بیاد بگه تو که همیشه میگفتی طراحی سلیقست چرا ب سونی میگی افتضاح درسته سلیقست ولی طراحی میتونه نقص داشته باشه میتونه کم نقص باشه(به عقیده من بی نقص نمیشه)حاشیه زیاد تا قبل xz2 یه ایراده یه سری چیزا مثل وزن بالا ضخامت خیلی بالا ارگونومی بد اسیب پذیری و مقاومت کم اینا ایراده کسی میتونه بگه مثلا من عاشق طراحی xzp هستم نظرشم محترمه چون سلیقست ولی قطعا گوشی ای هستش که نسبت به رقباش پر نقص تر بود
البته نمیشه گفت فلان دستگاه به صورت مطلق طراحی بهتری از فلان گوشی داره مثلا xzp برتریش ب اس ۸ تو مقاومت بالاش بود اس ۸ زیبایی لبه های خمیده حاشیه کم ارگونومی و…

علی شیخ زاده

بله کاملا موافقم

JigSaw

خیلی جالبه
اخبار آپدیت محدود هواوی پوشش داده میشه
اخبار iOS 12 که الان بیشتر از ۱۰ روزه رو همه ی دیوایس های iOS تو همه نقاط جهان ارایه شده هنوزم بعد از ۲ بار اطلاع رسانی شخص بنده به جناب عطایی پوشش داده نشده !
کاش نظراتی که کامنت میشد واستون ارزش داشت جناب عطایی ✋?

علی شیخ زاده

اندروید ۹ واسه آنر ویو ۱۰ هم اومده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)