حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا سامسونگ شرکت Wintech را به عنوان ODM خود انتخاب کند

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

گفته می شود که احتمالا سامسونگ شرکت Wintech را به عنوان ODM خود انتخاب کند و اگر می پرسید ODM چیست باید بگوییم به این معنی که در کارخانه های سامسونگ ساخته نمی شود، به نوعی شبیه به ساخت آیفون در فاکسکان و از این قبلی موارد! همچنان همه چیز مانند قبل خواهد بود، این یعنی لوگو و تمام موارد همان سامسونگ است اما چنین انتخابی سبب می شود قیمت تمام شده خانواده موبایل های گلکسی برای آن بازار کمتر باشد. بسیار خوب، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ما پیش از این شنیده بودیم که موضوع جالبی درباره گلکسی P وجود دارد و آن این است که این سری اولین محصولات سامسونگ به صورت ODM خواهند بود. هر چند این روزها شنیده می شود که شاید خانواده گلکسی P اساس وجود نداشته باشند اما به هر حال سامسونگ در نظر دارد که برخی از محصولات خود را و شاید حتی تمام فروش خود را برای بازار چین به صورت ODM تولید کند.

جالب تر این که باید بدانید شرکت Wintech برای مذاکرات سامسونگ انتخاب شده است، شرکتی که در حال حاضر موبایل های شیائومی را می سازد. به صورت کلی شرکت فاکسکان نیز یک ODM است که موبایل اپل (بخش اعظیم آن ها را) می سازد. در صورت تحقق این موضوع، سامسونگ می تواند به لطف قیمت تمام شده پایین تر، در بازار چین قیمت های رقابتی تری را ارایه کند. هر چند شاید این موبایل ها به مقرون به صرفه بودن شیائومی می 8 پرو و میت 8 لایت نباشند (!) اما به هر حال قیمت رقابتی تری نسبت به آن چه که حالا توسط سامسونگ ارایه می شود، وجود خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که اگر کیفیت حفظ شود، این یک تصمیم به نفع مشتری خواهد بود. اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

دوستان شرمنده بی ربطه یه چیزی از توی ستینگ فهمیدم شاید همه بدونید شایدم براتون جالب باشه خواستم بگم
تو اس ۹ رفتم تو about phone بعد software information اونجا ۷ بار روی بیلد نامبر زدم یه گزینه جدید به ستینگ اضافه میشه به اسم Developer options اونجا سه تا گزینه هست که مربوط به انیمیشن های گوشیه اونجا میتونید کلا انمیشن ها رو حذف کنید یا مدت زمان اجرای انیمیشن تنظیم کنید من سرعتشو کم کردم سرعت دستگاه بالا رفته
نمیدونم شاید بدونید من جسارت کرده باشم ولی گفتم شاید براتون جالب‌باشه

BeFair

آره ویژگی خوبی هست پویا جان ولی فکر می کنم تنظیمات پیش فرض خود دستگاه بهتره

Emprazol

از اس۳ این کارو میکردم

siavash-t

اول که وین تک رو شنیدم ناخواسته یاد این تولید کننده در و پنجره افتادم! اما در مورد خبر، اگه سامسونگ این کار رو بکنه، نیاز به نظارت از طرف سامسونگ خیلی بیشتر میشه. چون تولید بالا میره و اگه مثلا مشکل باتری پیش بیاد، راحت نمیشه جمعش کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)