حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی پی 30 (Galaxy P30) در سازمان TENAA چین لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مدتی است درباره یک موبایل میان رده مجهول الهویه از سامسونگ می شنویم و دلیل این نامشخص بودن هویت را می توان در آن دانست که این دستگاه در یک خانواده جدید قرار است ارایه شود و به صورت کلی مشخص نیست آن دستگاه چه شخصیتی داشته باشد. امروز تصاویر گلکسی پی 30 (Galaxy P30) در سازمان TENAA چین لو رفته که شبیه به یک رندر قدیمی تر از خود است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گلکسی پی ۳۰ را ببینیم.

تصویری که به عنوان تصویر اصلی مطلب مشاهده می کنید، رندر گلکسی پی ۳۰ (Galaxy P30) است که چندی پیش عرضه شده بود اما خیلی قابل اعتماد به نظر نمی رسد. حالا اما با لو رفتن در TENAA چین می توان گفت که گلکسی پی ۳۰ یا هر دستگاه دیگری که نام داشته باشد، این دستگاه است:

گلکسی پی ۳۰

گلکسی پی ۳۰

گلکسی پی ۳۰

گلکسی پی ۳۰

 

 

جالب است که گلکسی پی ۳۰ برخلاف گلکسی جی ۶ پلاس یا گلکسی A7 2018 حسگر اثرانگشت را روی قاب پشتی قرار داده است. همچنین دوربین دوگانه آن روی لبه سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته است. این طراحی بیشتر شبیه گلکسی A9 استار است.

پیس از این درباره عضوی از خانواده گلکسی پی (Galaxy P) یعنی گلکسی پی ۱ که شاید همین گلکسی پی ۳۰ باشد خواندیم که گلکسی پی ۱ (Galaxy P1) اولین موبایل با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سامسونگ ماه آینده از راه می رسد و پس از آن خواندیم که نمایشگر گلکسی پی 1 (Galaxy P1) احتمالا LCD باشد که ناقض شایعه قبلی بود و به نظر می رسد همینطور هم باشد. یکی از منابع آگاه معتقد بود که خانواده گلکسی پی (Galaxy P) بیشتر به سوی «پرچمداران ارزان» یا حداقل میان رده های لوکس ارزان پیش می رود و به جای ارایه ویژگی های نوین و خاص، رفتاری شبیه به پوکوفون F1، وان پلاس ۶ یا دستگاه های Realme (زیر برند اوپو) خواهد داشت.

به هر حال باید صبر کرد! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

جالبه که پیج توییتر ice universe چندی پیش گفته بود که سری P اصلا وجود نداره

Ebinem

یک گوشی داغونه دیگه از سامسونگ. سامسونگ جوی احساس شکست خوردن کرده که هر روز یه مدل گوشی میده گرچه اکثرشون بی کیفیت هستند و هیچ چیز به درد به خوری ندارند.

BeFair

این گوشی میان رده سامسونگ خیلی سر و صدا کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)