حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام تجاری Samsung Buds ثبت شد، ریبرندینگ Gear iConx؟

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم سامسونگ پیش از ایربادهای بی سیم اپل هندزفری های کاملا بی سیم Gear iConx را معرفی کرده بود، هندزفری هایی که نسبت به ایربادهای فعلی اپل قابلیت سنجش ضربان قلب و مربی داخلی برای ورزش را هم داشتند. نسل دوم Gear iConx نیز معرفی شد و حالا به نظر می رسد این شایعه مربوط به نسل سوم آن باشد. امروز می شنویم که نام تجاری Samsung Buds ثبت شد و بوی ریبرندینگ Gear iConx به مشام می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

این سند ثبت نام تجاری Samsung Buds در اروپا توسط سامسونگ است. ما در سال های اخیر همکاری سامسونگ با AKG را در زمینه صوتی شاهد هستیم. خروجی آن با هندزفری های بسیار با کیفیت AKG و همراهی آن با صدای دالبی در پرچمدارهای جدید سامسونگ دلچسب است و می توان گفت سامسونگ راه حل ارایه یک کیفیت صدای بسیار لذت بخش در پرچمدارهای خود را پیدا کرده است اما حقیقت این است که آن ها باید خیلی خوب به توسعه هندزفری های بی سیم خود بپردازند.

ایربادهای اپل هنوز در نسل اول خود بوده و هندزفری Huawei FreeBuds 2 Pro نیز با الهام طراحی از ایربادهای اپل در راه هستند. نام Pixel Buds گوگل هم حتما گوشتان خورده است که البته نمونه موفقی از هندزفری بی سیم نبود. حالا به نظر می رسد پس از ریبرندینگ سامسونگ در ساعت های هوشمند خود که نام Gear S را به Galaxy Watch تغییر دادند تا شناسایی راحت تری در اولین رویارویی با این نام صورت می گیرد، رساتر باش؛ احتمالا نام تجاری Samsung Buds نتیجه ریبرندینگ Gear iConx باشد. البته این حدس من در ترنجی است و باید صبر کرد و دید که سامسونگ چه تصمیمی می گیرد.

یکی از احتمال های دیگری هم که درباره Samsung Buds وجود دارد احتمال سازگاری کامل با بیکسبی بوده اما ما امیدواریم مهم ترین ویژگی افزایش عمر باتری و حذف نشدن ویژگی های ورزشی دوست داشتنی آن باشد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

هرچی اپل بگه..

BeFair

چرا اینقدر این اپل لعنتی نفوذ داره واقعا؟

علی شیخ زاده

دلیلش واضحه چون اندروید به پیروی از ios به وجود اومد پس طبیعیه اندرویدی ها هم همین روال رو ادامه بدن
یا میشه گفت در انحصار بودن یک اکوسیستم عالی و لوکس نتیجش میشه الگو شدن برای بقیه برند ها

chalton

آقای عطایی لطفا پوشش بدید،مشکلات ایفون های جدید،انتن دهی ضعیف ایفون ایکس اس و مکس در اتصال به شبکه‌ LTE و وای فای

chalton

ارزش قطعات به کار رفته در آیفون XS Max مشخص شد
​​قیمت قطعات اصلی از این قرار است
قطعات مدل 256 گیگابایتی ایفون xs max که ظاهرا محبوب ترین گزینه میان خریداران است در مجموع 443 دلار ارزش دارد.
نمایشگر ۶.۵ اینچی گرانترین بخش دستگاه ۸۰.۵ دلار، در رده دوم نیز چیپست ۷۲ دلاری A12 و در رتبه های بعدی نیز حافظه داخلی و شاسی با قیمت های ۶۴ دلار و ۵۸ دلار جاخوش کرده اند. نکته جالب این است که اپل برای دوربین های بهینه سازی شده ۴۴ دلار پرداخته که تقریبا برابر با هزینه دوربین آیفون ۱۰ است.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)