حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از دوربین سه گانه گلکسی A7 2018 آبی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 26 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چند ساعت پیش بود که رندر گلکسی A7 2018 با دوربین سه گانه و حسگر اثرانگشت روی لبه منتشر شد. حالا یک تصویر واقعی از دوربین سه گانه گلکسی A7 2018 آبی لو رفته که البته موارد دیگری را هم مشخص می کند، به خصوص یک تناقض با رندر قبلی درباره حسگر اثرانگشت روی لبه کناری دستگاه! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی A7 2018

گلکسی A7 2018

این تصویری است که از گلکسی A7 2018 لو رفته است. مسلما آخرین چیزی که فکر می کنیم از موبایل های سامسونگ حذف خواهد شد، جک 3.5 میلی متری صدا است که این جا هم روی لبه پایین مشخص است. بالاتر می آییم و به لبه سمت چپ (از همین زاویه پشت) نگاه می کنیم. اینجا به نظر نمی رسد حسگر اثرانگشت روی لبه دستگاه وجود داشته باشد چون فقط یک دکمه اما نه به برجستگی دکمه های تنظیم حجم صدا دیده می شود. هر چند این ممکن است حسگر اثرانگشت باشد اما فعلا کمی متفاوت با آن چیزی که در رندر چند ساعت پیش دیدیم.

به دوربین سه گانه می رسیم. شخصا به صورت قطع مطمئنم که این یک دوربین سه گانه کاملا مفید نیست اما برای یادآوری می توان گفت که دوربین سه گانه هوآوی پی 20 پرو هم یک دوربین کاملا مفید نیست. اجازه بدهید تعریف خود را از “دوربین اضافی مفید” شفاف تر بیان کنیم، دوربینی که به شما اپتیک متفاوت بدهد! در هوآوی پی 20 پرو دوربین دوم تک رنگ است. در خیلی از پایین رده و حتی میان رده های بازار که عنوان دوربین دوگانه دارند، دوربین دوم کاملا نمایشی برای افکت بوکه به کار می رود که گوگل نشان داد به آن نیازی نیست، در حقیقت اصلا نیازی نیست!

تصوری که ما از دوربین سه گانه گلکسی A7 2018 داریم این است که قطعا یک دوربین آن از همین خانواده دوربین هاست و به نظر می رسد همان دوربین بالایی کوچک باشد! به نظر می رسد سامسونگ دوست دارد در رده میانه و پایین به سبک چینی ها با آن ها رقابت کند!

به هر حال، این گلکسی A7 2018 است و البته شایعاتی به ما می گوید که اولین موبایل سامسونگ با چیپست اسنپدراگون 710 و دوربین چهارگانه که جدیدا شایعه شده، گلکسی A9 Pro 2018 خواهد بود. این دو دستگاه احتمالا در کنفرانس 19 مهرماه سامسونگ این دستگاه های “پردوربین” (!) را معرفی کند.

نظر شما چیست؟ به تعدد دوربین اعتقاد دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

از این سبک طراحی اصلا خوشم نیومد اصلا معلوم نیست سامسونگ چند چند شده با خودش
چینش دوربین
اثر انگشت روی لبه
??

Naranj

ولی رنگهای قشنگی داره میده
اون گربه چی میگه؟!

Naranj

بله دوربینهای اضافه بیشتر نمایشی هست ولی برای چینی ها و هندی مهم هست.A9 هم احتمال زیاد فقط مخصوص چین هست ولی A7 جهانی منتشر میشه.

Mortazavi

کلا عشق عدد هستن و باید عدد دوربین یا رم یا رزولوشن زیاد باشه حتی عدد مدل گوشی هم روشون تاثیر میزاره واسه همین هوآوی از ۱۰ رفت به ۲۰ 🙂

دکتر رسول آریان

چه ربطی داره. ویندوز از ۸ رفت ۱۰
آیفون از ۸ رفت ۱۰

Naranj

رنگهای عجق وجق هم دوست دارند

علی شیخ زاده

سامسونگ با این گوشی های جدید میتونه شانس خودشو واسه بازار چین مجددا امتحان کنه

Mortazavi

بعید میدونم خیلی بتونه فروشش تو چین رو افزایش بده
شرکت های چینی کاملا به تکامل رسیدن و با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز در کنار خلاقیت و نوآوری های کاربردی و قیمت های بهتر حتی میتونن بازار کره رو هم فتح کنند چه برسه به کشور خودشون

علی شیخ زاده

درسته الان چینیا کاملا بالغ شدن ولی وقتی اپل با این عظمت مجبور شد گوشی مخصوص چین بسازه تا سهم بیشتری بدست بیاره سامسونگ هم باید شانس خودش رو امتحان کنه همین الان تو هند وضعیت خیلی خوبی داره با گوشی های جدید بهتر هم میشه

دکتر رسول آریان

بازار ژاپن چی؟ ?

Amir Hossein

میتونست چینش دوربین سه گانه بهتر باشه

Note_kayhan

واسه سلیقه چین و هند میتونه موثر باشه ولی در کل از دوربین گوشه خوشم نمیاد…ببینیم این تغییرات اس10چی میشه چون اصل کارشون همونه
واسه ما ایرانی ها که خرید ارزو شد فقط پیگیر اخبار(#زالو#انگل زاده)

با دوربین سه گانه موافقم، به شرطی که به قول شما مفید باشن.

Mortazavi

چقدر طراحی دوربینش زشته

BeFair

مثلا قرار گرفتن دوربین روی کمر موبایل جایی که باید حسگر اثرانگشت قرار بگیره خوبه!؟

Mortazavi

بنظر من که لفظ مفید برای اپتیک متفاوت کاملا اشتباهه
سونی تو xz2p نشون داد دوربین دوم سیاه سفید چقدر میتونه تو کیفیت عکسها موثر باشه و با مقایسه خروجی دوربین xz2 و xz2p دقیقا به این مطلب میرسیم
من هنوزم فکر می کنم لنز ثانویه ای که کیفیت عکس خروجی رو بهتر بکنه خیلی بهتر از زوم دوبرابری کم کاربرد یا عریض کم کاربردتر هست

دکتر رسول آریان

گشودگی دیافراگم از نظر شما کم کاربرده
زوم اپتیکال کم کاربرده
لنز عریض هم کم کاربرده

فقط چی خوبه؟ دوربین سیاه و سفید.
البته تا زمان هواوی P20 Pro هم از نظر شماها کم کاربرد بود، وقتی که XZ2P گذاشت، کاربردی شد.

البته انگار خود سونی هم چندان به این سنسور سیاه و سفیدش اعتقاد نداشته، چون XZ3 این دوربین سیاه و سفید رو نداره.

در ضمن بهت توصیه میکنم فقط یکبار، زوم دو برابری و زوم سه برابری اپتیکال گوشی ها رو تست کن.
نسبت به زوم دیجیتال که فقط آپ اسکیل میکنه، خیلی خیلی بهتره. منتها چون سونی زوم اپتیکال نداره، از نظر شما کم کاربرده. واقعا کامنتات متعصبانه اس.

دکتر رسول آریان

آفرین آقای عطا.یی

chalton

از 14 تا کامنتا نصفش مرتضویه،تازه یه تصویر از این میلن رده اومده اصلا شاید اینطوری نباشه،هر کی کامنت میزاره مرتضوی میاد جوابشو میده راضیم طرفدار سونی اینطوری ندیده بودم??

دکتر رسول آریان

علتش اینه که میخواد توی لیست نفر سوم باشه. هر موقع من کامنت نمیذارم، اینم کامنت نمیذاره.
هر موقع من میام و کامنت میذارم، شروع میکنه تند تند کامنت گذاشتن. کامنت هاش رو هم گاها به صورت چند تکه ای مینویسه که تعدادش بیشتر بشه. بچه اس دیگه.

chalton

داش رسول پس به خاطره یه مشت + هست که داره این کارارو میکنه،یکی بهش بگه تو دنیای واقعی این مثبتا به دردت نمیخوره.

Ebinem

باز یه مدل بنجل دیگه از سامسونگ. یه سری ترول سامسونگی کل افتخارشون اینه که سامسونگ پر فروش ترین برند تو زمینه موبایل هست اما همه جا پیشرفت رو تو سود می بینند که سامسونگ با اختلاف زیر اپله . با فروش این مدل های داغون دلشون خوشه ..

Naranj

اخه تو چی میگی دیگه؟! ?

دکتر رسول آریان

شما از برند مورد علاقه ات سونی دفاع کن.
که نه فروش خوبی داره نه سود قابل توجهی. تازه ضرر هم داره میده.

Pouya

معزز۲ وارد میشود ورژن جدیدتره?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)