حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE nubia z18s با دو نمایشگر لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ZTE، تماشا کنید، شایعات

دو ماه پیش بود که گوشی ZTE Nubia Z18s با دو نمایشگر لو رفت. در آن مطلب به شما گفتیم که احتمالا ZTE هم همانند هموطن های خود نمونه ای ویژه از پرچمدار 2018 را ارایه کند و سپس یک نسخه عادی که نسخه عادی آن یک هفته پیش رسما معرفی شد و این شایعه نسخه ویژه آن با دو نمایشگر است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دو هفته پیش گوشی ZTE Nubia Z18 رسما معرفی شد و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱.۸% از مهم ترین ویژگی های‌ آن بود. امروز نسخه S آن یعنی گوشی ZTE nubia z18s لو رفته که مهم ترین ویژگی آن داشتن دو نمایشگر است و این راه حل ZTE برای فرار از بریدگی نمایشگر بوده که کاربر به واسطه نمایشگر دوم روی قاب پشتی، بتواند استفاده های دوربین سلفی را از دوربین اصلی داشته باشد و در عین حال نمایشگر اصلی کم حاشیه و بدون بریدگی لازم برای دوربین سلفی باشد!

هر چند این ایده به صورت کلی خیلی جدید نیست و پیش از یوتافون آن را ارایه کرده بود اما یوتافون کم حاشیه نبود و اساسا هدف از این طراحی با دو نمایشگر چیز دیگری بود. نکته جالب دیگر این است که گوشی ZTE nubia z18s شاهد دو حسگر اثرانگشت روی دو لبه سمت چپ و راست هستیم. حداقل دو فرورفتگی دیده می شود که قطعا یکی از آن آن ها حسگر اثرانگشت است و دیگری مشخص نیست که دقیقا چیست! می توانید ویدیوی کوتاه چند ثانیه ای لو رفته از گوشی ZTE nubia z18s با دو نمایشگر را ببینید:

 

به صورت کلی می توان گفت که ایده جالبی است اما تجربه نشان داده کاربران برای عوض کردن عادت های خود یا اعتماد کردن به ایده های نوی شرکت های کم نام نشان خیلی مقاومت بالایی نشان می دهند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید  گوشی ZTE nubia z18s با دو نمایشگر ی تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

این ایده جذاب هست ولی شکست میخوره و شانس چندانی نداره

saman1670

ایده فوق العاده جالبیه.من که خیلی خوشم اومد.هر چند،اگر اون ایده سامسونگ که مبنی بر دوربین سلفی زیره صفحه نمایش پیاده شه،خیلی از این ایدم بهتره.

به نظرم جذاب نیست و ازش استقبال نمیشه.

Saeed393

وجود صفحه اولد با کیفیت پشت گوشی برای ایجاد افکتهای نوری و یه چیزی مثل ابر وباد یا هرچیز دیگه میتونه جالب باشه و کاربرد دیگه نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)