حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZTE Nubia Z18s با دو نمایشگر لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | ZTE، شایعات

فکرش را می کردید زمانی موبایل ها آنقدر کم حاشیه شوند که جایی برای دوربین سلفی روی قاب جلویی نباشد؟! محض یادآوری می گوییم تمام موبایل های کم حاشیه ای که این روزها می بینیم اگر دو سال پیش همین روز می دیدیم، باورش نمی کردیم! حالا هر شرکتی سعی می کند به نحوی این دوربین را مدیریت کند. برخی نمایشگر را به خاطرش می شکافند (!)، برخی آن را پاپ آپ طور طراحی می کنند و برخی هم کلا حذفش می کنند! شرکت ZTE تنها عضو حالت سوم است و گوشی ZTE Nubia Z18s با دو نمایشگر لو رفته تا بگوید یک موبایل می تواند دوربین سلفی هم نداشته باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوشی کم حاشیه ZTE Nubia Z18s

گوشی کم حاشیه ZTE Nubia Z18s

این تیزر رسمی است که از گوشی کم حاشیه ZTE Nubia Z18s لو رفته و کاملا به ما نشان می دهد که با یک موبایل با دو نمایشگر رو به رو هستیم. ایده ای روسی از YOTA Phone که البته آن جا نمایشگر دوم پشت دستگاه یک نمایشگر جوهر الکترونیک تک رنگ بود اما حالا شاهد یک نمایشگر LCD رنگی رزلوشن پایین هستیم و بزرگترین کارایی آن را می توان عکاسی سلفی و چت تصویری دانست.

درباره نوع پنل، اندازه یا رزلوشن نمایشگر اصلی هیچ صحبتی نشده اما به نظر می رسد با یک دستگاه بسیار کم حاشیه رو به رو هستیم که به نظر می رسد حاشیه های لبه پایین و بالا می توانند با ارفاق هم اندازه معرفی شوند و ما این تقارن را دوست داریم.

پرچمدار 2018 شرکت ZTE نیز احتمالا دو نسخه داشته باشد، ZTE Nubia Z18 و Z18s

احتمالا ZTE هم همانند هموطن های خود نمونه ای ویژه از پرچمدار 2018 را ارایه کند و سپس یک نسخه عادی. نسخه عادی پرچمدار 2018 ZTE را می توان ZTE Nubia Z18 دانست که احتملا با بریدگی نمایشگری به سبک اولین مبدع در سطح تجاری آن یعنی اسنشال فون، ارایه شود. تصاویر زیر را ببینید:

همینطور که می بینید لبه پایین نیز در ZTE Nubia Z18 شاهد حاشیه بیشتری است. بعید نیست که نسخه Z18s با چیپست و مشخصات پرچمدار از جمله اسنپدراگون 845 ارایه شود اما Z18 با اسنپدراگون 710 یا چیپستی در رده میانه! نظر شما چیست؟ فکر می کنید راه حل نمایشگر دوم برای حذف دوربین سلفی، ایده خوبی باشد؟!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همشون در تلاشن تا به نحوی نسبت صفحه نمایش به بدنه رو به ۱۰۰٪ نزدیک کنن.

Shiral

خبر خوبیه.درسته با چیپست میان رده کمی غیرقابل هضمه و مشتری توقع داره این طراحی فوق العاده را با بروزترین و بهترین سخت افزارهای موجود در بازار ببینه اما همه اینها حرکت رو به رشدی هستند.چه بسا شرکتهای بزرگ منتظرن استقبال عمومی را ارزیابی کنند بعد با این طراحی وارد بشن.نمیشه گفت اونها از قافله عقب افتادن چون رسالت شرکتها فرق داره.یکی روی فروش زیر ده میلیون حساب کرده یکی فروش در ابعاد خیلی بزرگتر مد نظرش هست و شاید الان بهترین فرصته برای اونها تا اقبال عمومی را ارزیاب بکنند.

Naranj

دو مدل هست یکی ۸۴۵ هست

Shiral

ممنونم از اشاره شما.اما فکر کنم قیمت بالای هزار دلار یا یورو فی زده بودند درسته؟

Massiha13

ترنجی جان یه خبر از این تغییر بسته های ایرانسل و … بگیر چرا با ما مصرف کننده ها اینجور رفتار میشه.. تو رو خدا صدای ما باشید پیگیری کنید

Amir Hossein

الان این گوشی دوتا سنسور اثرانگشت داره؟هم راست داره هم چپ؟

raminkhan

تنها مشکلی که هست قاب نمیشه انداخت دیگه یه طرفش پوشیده میشه شاید از این بی رنگا بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)