حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خلاصه مراسم اپل 2018 در 108 ثانیه!

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | اپل، تماشا کنید، حتما بخوانید

این بزرگترین معرفی دنیای موبایل برای سال 2018 هم به پایان رسید و حالا ما 3 تفنگدار جدید اپل را به همراه یک اپل واچ سری 4 جدید را شناخته ایم. بد نیست که خلاصه مراسم اپل 2018 را در 108 ثانیه از نگاه خود اپل ببینیم، اینطور نیست؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

این ویدیو خلاصه 108 ثانیه ای از مراسم اپل 2018 توسط خود اپل تدوین و آماده شده است که قطعا بسیار جذاب بود و خیلی خلاصه مهم ترین مواردی که باید بدانید را به شما گفت. آیفون تن اس مکس بزرگترین آیفون تمام دوران، آیفون تن اس (iPhone Xs) با پیشرفت های سری آیفون های S طور و آیفون تن آر (iPhone Xr) تلاش قابل ملاحظه اپل با 250 دلار قیمت کمتر نسبت به آیفون تن اس و حاشیه های بیشتر!

اپل واچ 4 تلاش خود را دارد تا با طراحی جدید خانواده آیفون تن همخوانی داشته باشد و به سادگی زیباترین اپل واچ ساخته شده تا کنون است. لطفا چیپست های اپل A12 بایونیک و اپل S4 را از یاد نبرید!

اما اگر دوست دارید این خلاصه، کمتر خلاصه باشد، خلاصه 12 دقیقه مراسم اپل 2018 را که توسط TheVerge آماده شده است را به شما پیشنهاد می کنیم:

 

نظر شما چیست؟ طبق معمول یک مراسم گرم و جذاب که مخاطبین را خوب با خود همراه کرده بود.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بازم فست شارژر داخل جعبه نیس اپل متاسفم برات

BeFair

جدا؟ مشخص شده؟! اگر اینطور باشه خجالت آوره واقعا

Genesis

صد و هشت ثانیهههه
این کلش تو ۳۰ ثانیه جا میشه??

کهکشان

کسی هست به طراحی تکراری اپل خورده بگیره؟
راستی آیفون ۹ و ۹ پلاس یا ۸ اس و ۸ پلاس اس دیگه نداره ؟

BeFair

واقعا بخوایم منصفانه نگاه کنیم درست میگی، اپل همینه و احتمالا تا دو سال دیگه هم همین طراحی را ادامه بده و یکم بهبود بهش اضافه کنه

به هر حال اون کاریزمایی که اپل داره هیچ شرکت دیگه ای نداره

BeFair

مراسم که جذاب بود ولی از کاریزماتیک بودن اپل هست این موضوع. همونطور که توی کانال ترنجی هم نوشتید آقای عطایی، این معرفی موضوع خیلی جدیدی نداشت و آپدیت بهینه سازی بود بیشتر

Pouya

کلا گوشیه انقلابی ای نبود به نظرم یه جور بهبود بود کنجکاو باتریشم ببینم چطوره خوب شد از a10 استفاده نکرد در مورد طراحیشم واقعا خوب نیست ک انقدر تکراری ۶ تا ۸ ک یک شکل بودن تقریبا، احتمالا این طراحیم تا سال ها ادامه داره

علی شیخ زاده

سری اس اپل همیشه یک بروزرسانی بوده و نباید انتظار انقلاب داشت

Pouya

درست میگی علی جان نمیدونم چرا حواسم نبود ?

saman1670

راضی نبودم زیاد.توقعم بیشتر بود

REZA

ایفون های امسال هیچ جذابیتی واسم نداشت.شاید چون چیز جدیدی هم نداشتن حالا بگیم ارتقا میده تپ سری اس،پلی واقعا دو سیم کردن گوشی ارتقا حساب نمیشه!

اینکه بعد از ۶ ماه گوشی زیاد تغییر نکنه، ایرادی نداره، اما بعد از یک سال، انتظارات بیشتر میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)