حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون Xs و آیفون Xs مکس رسما معرفی شدند

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

بالاخره آیفون Xs و آیفون Xs مکس رسما معرفی شدند. اجازه بدهید کمک کنم و از شما بخواهم که بگویید “آیفون تن اس” و “آیفون تن اس مکس“. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با این موبایل های فوق العاده با چیپست A12 Bionic آشنا شویم.

آیفون Xs و آیفون Xs مکس دو موبایل مشابه به هم هستند که در دو اندازه 5.8 و 6.5 اینچی ارایه می شوند و این تفاوت (احتمالا) 50 دلار برای شما آب می خورد که منطقی است. آیفون تن اس با چیپست قدرتمند اپل A12 Bionic عرضه می شود که یک غول در زمینه پردازش مرکزی، گرافیکی و هوش مصنوعی است.

آیفون تن اس مکس (iPhone Xs Max)

آیفون تن اس

آیفون تن اس

بسیار خوب، با آیفون تن اس مکس (iPhone Xs Max) آغاز می کنیم. بزرگترین آیفون تاریخ اپل که نمایشگر 6.5 اینچی کم حاشیه دارد. چگالی تصویر روی 458 پیکسل در هر اینچ مربع ثابت باقی مانده است و این نیازمند رزلوشن 1242 در 2688 پیکسل است، چه رزلوشن عجیب و غریبی! پنل نمایشگر 120 هرتز است اما رابط کاربری 60 هرتز خواهد بود. نمایشگر تا 60٪ در گستره دینامیکی پیشرفت داشته است و از HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می کند.

حسگر اثرانگشت Touch ID حداقل در آیفون های 2018 هیچ جایی ندارد و Face ID با سرعت بیشتر نسبت به نسل قبلی خود در آیفون تن اس و آیفون تن اس مکس ارایه می شود.

دوربین دوگانه آیفون تن اس

دوربین دوگانه آیفون تن اس

دوربین دوگانه آیفون تن اس (iPhone Xs) پیشرفت هایی در بخش مساحت حسگر تصویر داشته و حالا به اندازه پیکسل های 1.4 میکرونی رسیده است. موضوع ویژه دیگری در بخش سخت افزار وجود ندارد اما در بخش نرم افزار پردازش های بصری ویژه ای از جمله Smart HDR و توانایی تغییر عمق میدان پس از ثبت عکس وجود دارد که می تواند به تجربه عکاسی شما کمک کند. دوربین 7 مگاپیکسلی سلفی نیز از نظر سرعت پیشرفت کرده که مهم تر از آن این است: صدای فیلم برداری آیفون تن اس و تن اس مکس بالاخره استریو شده است!

آیفون تن اس و آیفون تن اس مکس هر دو گواهی IP68 دارند و حافظه 64 گیگابایتی در مدل پایه 999 دلاری (آیفون تن اس) و 1099 دلار (آیفون تن اس مکس) وجود دارد. برای مدل های 256 و 512 گیگابایتی باید هزینه بیشتر بپردازید.

آیفون تن اس (iPhone Xs)

آیفون تن اس (iPhone Xs) همان آیفون تن اس مکس است که نمایشگر کوچکتر دارد. در حقیقت آیفون تن اس مکس (iPhone Xs Max) همان آیفون تن است که نمایشگر بزرگتر دارد اما چه فرقی می کند؟ چه کلاه به سر، چه سر به کلاه! تفاوت ویژه ای به جز اندازه نمایشگر (چگالی تصویر هر دو برابر 458 پیکسل در هر اینچ مربع است) و اندازه باتری ندارد.

نظر شما چیست؟ می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

7 نانومتری A12?
میترکونه تو بنچمارک ها

BeFair

تو کدومشون به نظرت بیشتر؟

Amir Hossein

تک هسته ای و چند هسته ای.

علی شیخ زاده

حالا یکی بیاد به ای۱۲ برسه
عاشق ایفون تن اس مکس شدم فقط یکم اسمش مسخرس و همچنین قیمت احتمالیش واسه ما ایرانیا باید تخیلی باشه

Peiman

منم همینطور ، قیمتش هم احتمالا با قیمت پراید برابری کنه ?

Mortazavi

فکر کنم مدل مکس با پژو رقابت کنه:)

BeFair

اینقدر زود برات عادی بشه که ببین 🙂

Mortazavi

عجب پردازنده ای
عجب گوشی هایی
واقعا اپل گل کاشت

برام جالبه که رزولوشن اصلا براشون مهم نیست و چگالی پیکسل که اصل مطلب هست براشون اولویت داره برعکس اندرویدی ها که برای تمام سایزها یه رزولوشن انتخاب می کنند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)