حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

صفحه آیفون ۹ (iPhone 9) در وب سایت اپل دیده شد، رنگ نارنجی و نام تایید می شود

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، شایعات

شاید با خود بگویید همین مطلب پیش بود که ما نام آیفون Xc را برای آیفون 6.1 اینچی LCD مطرح کردیم. باید توجه داشته باشید که این ها همه شایعه هستند و مشخص نیست کدام یک دقیقا صحت داشته باشند، حتی این شایعه که مدعی می شود صفحه آیفون ۹ (iPhone 9) در وب سایت اپل دیده شده و رنگ نارنجی در کنار نام تایید می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

حقیقت این است که نام آیفون ۹ برای آیفون ۶.۱ اینچی ال سی دی (LCD) کاملا عقلانی تر است. البته از زاویه دیگر اگر بخواهیم طراحی نمایشگر را در نظر بگیریم می‌تواند در خانواده آیفون X هم قرار بگیرد اما به سبب سخت افزار، دوربین تکی و بدنه آلومینیومی به جای استیل ضد زنگ می توان آن را همان آیفون ۸ دانست که حالا نمایشگر کم حاشیه و با بریدگی نمایشگر دارد.

البته حضور حسگر تشخیص چهره سه بعدی اپل یعنی Face ID نیز به شباهت آن به خانواده آیفون X بیشتر کمک می کند ولی در نهایت شاید اپل تصمیم گرفته که نام این آیفون ارزان قیمت را آیفون ۹ انتخاب کند همانطور که در تصویر لو رفته از صفحه وب سایت اپل می بینید. مشخصات این صفحه در دید عموم نیست و در صورت صحت، یکی از توسعه دهنده های آن این تصویر را ثبت کرده است.

در این تصویر مشخصات رنگ های قرمز، نارنجی، آبی سورمه ای، صورتی و مشکی برای آیفون ۹ دیده می شوند. این شایعه درباره رنگ های آیفون و چندین بار تکرار شده و تصور نمی‌شود که اشتباه باشد. همچنین در صفحه دیگری می توانیم ۴ آیفون را در کنار هم ببینیم که برای مقایسه قرار گرفته اند:

موضوعی که در این تصویر ذهن ما را به خود مشغول کرده این است که آن آیفون طلایی رنگ دقیقاً چه مدلی می تواند باشد. با توجه به اینکه به نظر می‌رسد بالای آن خط آنتن دارد احتمالا بدنه آن آلومینیومی است و باید آیفون ۷ باشد. آیفون سورمه ای رنگ همان آیفون ۹ است و دو آیفون دیگر که دوربین دوگانه دارند آیفون Xs و آیفون Xs پلاس خواهند بود.

نظر شما درباره این شایعه چیست؟ فکر می‌کنید آیفون ارزان قیمت بالاخره آیفون ۹ باشد یا آیفون Xc؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

ممکنه جز اون آیفون ارزان قیمت که گویا اسمش xc هست آیفون ۹ رو هم معرفی کنه که همون رزگلده باشه؟!

mostafa3

میاد ایران با قیمت ۲۰ تا ۳۰ میلیون

دکتر رسول آریان

خیر. کلا ۳ مدله.

mostafa3

تمام بسته های اینترنت همراه ۱۲۰ گیگ و ۹۶ گیگ یکساله و 6 ماهه حذف شدن
و حداکثر بسته به زیر ۷۲ گیگ رسیده برای سود بیشتر اپراتورها
با اپراتورها تماس گرفتم همشون منو پیچوندن

Peiman

آیفون ۹ اسم هوشمندانه تری هست نسبت به آیفون xc

دکتر رسول آریان

مخالفم. چون بعد از ارائه آیفون های ۸ و ۱۰، استفاده از ۹ جالب نیست. میشه عقبگرد اسمی.

Pouya

به نظرم بهتر بود ایفون ۸ رو 7s نام گذاری میکرد چون سری اس همیشه با طراحی مشابه ولی تغییرات سخت افزاری عرضه میشن این گوشیم همینطوری بود فقط شیشه ای شده بود الان این ایفون ۸ میشد بعد ۸s بعد ۹ بعد ۹ اس و…

دکتر رسول آریان

بعد از آیفون X
نسخه بهبود یافته اش میشه Xs دیگه
خوبه به نظرم اسمش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)