حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی پی ۱ (Galaxy P1) اولین موبایل با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سامسونگ ماه آینده از راه می رسد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم نوآوری های سامسونگ در میان رده های جدید هم رونمایی خواهد شد. همچنین پسپ از آن درباره در ترنجی خواندیم گلکسی آر (Galaxy R) و گلکسی پی (Galaxy) جایگزین گلکسی جی (Galaxy J) خواهند شد. این ها را کنار هم بگذارید و به این برسیم که گلکسی پی ۱ (Galaxy P1) اولین موبایل با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سامسونگ ماه آینده از راه می رسد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در شایعه ای می شنویم که ماه آینده جانشین های خانواده گلکسی جی در دسته بندی میان رده عرضه خواهند شد و یکی از این خانواده ها گلکسی پی ۱ (Galaxy P1) را خواهد داشت و اولین نوآوری سامسونگ را ارایه می کند که برای اولین بار به موبایل های سامسونگ در یک دستگاه میان (و نه پرچمدار) حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را خواهد آورد.

مشخصات انتظار نداریم که این حسگر اثر انگشت یکپارچه گلکسی پی ۱ (Galaxy P1) با نمایشگر همان فناوری پیشروی را داشته باشد که در گلکسی اس ۱۰ استفاده خواهد شد اما این دستگاه برای سامسونگ نیاز است تا بتواند در خانواده میان رده های لوکس در بازارها خود را دوباره پیدا کند. از دیگر مشخصات احتمالی برای گلکسی پی ۱ (Galaxy P1) می توان به یک چیپست اگزینوس و ۳ یا ۴ گیگ حافظه رم اشاره کرد.

دوربین دوگانه برای گلکسی P1 محتمل است و نمایشگر آن هم مشخصا بدون بریدگی نمایشگر است اما کم حاشیه خواهد بود. مشخصا اینطور که به نظر می رسد، خانواده گلکسی پی (Galaxy P) جایی بین خانواده گلکسی جی و گلکسی ای (Galaxy A) خواهد نشست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی پی ۱ (Galaxy P1) می تواند ناجی سامسونگ از میان رده های جذاب چینی باشد؟ مشخصا سامسونگ باید سود خود را کم کند؟

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

شاید سامسونگ میخواد قبل از معرفی اس ۱۰ این فناوری رو با یه میانرده امتحان کنه
تا خیالش از بابت عملکرد بدون نقص اثر انگشت اس ۱۰ راحت باشه

اگر متن رو دوباره بخونی، گفته این حسگر از نوع حسگر S10 نیست. حسگری که روی این گوشی میان رده قرار هست نصب بشه، اولتراسونیک نیست. مثل باقی چینی ها هست که اپتیکال استفاده کردن.

متن رو خوندم ک کامنت گذاشتم و همچنان همون نظر رو دارم

چون شما دوست داری که روی نظر اشتباه خودت پافشاری کنی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)