حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی 7 2016 اولین عضو خانواده Galaxy J خواهد بود که 2 آپدیت اساسی می گیرد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سامسونگ

پیش تر نیز در ترنجی خوانده بودیم که آپدیت اندروید 8 گلکسی جی 7 2016 نوروز 98 ارایه می شود. حالا دوباره گزارش هایی می رسد که می گوید آپدیت اندروید 8 گلکسی جی 7 2016 در راه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این اولین مرتبه ای است که یک موبایل از خانواده گلکسی جی (Galaxy J) می خواهد دو آپدیت اساسی بگیرد. طبق برنامه سامسونگ ترکیه که می توانید در تصویر زیر ببینید، گلکسی جی 7 2016 در انتهای لیست دستگاه هایی که آپدیت اندروید 8 خواهند گرفت، قرار دارد.

آپدیت گلکسی جی 7 2016

آپدیت گلکسی جی 7 2016

هر چند پیش از این سامسونگ ترکیه درباره دریافت آپدیت اندروید 7 برای گلکسی جی 5 نسل اول، اشتباه بود اما این بار به نظر می رسد که سامسونگ برای جلب توجه به میان رده های پرفروش خود یعنی خانواده گلکسی جی (Galaxy J) بخواهد که این آپدیت اساسی دوم را عرضه کند. همانطور که پیش تر گفتیم نامی از گلکسی جی 5 2016 در این لیست وجود ندارد و شاید آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا برای (Samsung Galaxy J5 (2016 آخرین به روزرسانی آن ها باشد.

به هر حال فقط زمان به ما نشان می دهد که این شایعه آیا مثل شایعه آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 6 نادرست خواهد بود یا خیر! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

آقای عطا.یی؛
قبلا براتون اطلاعیه‌ی سامسونگ ایران رو فرستاده بودم اما منتشر نکردید.
تو اون اطلاعیه که از طریق Samsung members منتشر شده بود، آپدیت اندروید ۸ برای J7 2016 وجود داشت و زمان تخمینی‌ش فروردین ۹۸ اعلام شده بود.
هر چند اعلام کردن احتمال تغییر زمانش هست، اما در هر حال اعلام رسمی شده که این آپدیت براش میاد.

Mortazavi

دقیقا همزمان با اندروید 9 یعنی یک سال تاخیر
امیدوارم حسابی پروپیمون باشه

i_heydar

اندروید۹ برای اس۷ اج چی؟میاد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)