حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 گلکسی سی 7 (Galaxy C7) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سامسونگ

خانواده گلکسی سی (Galaxy C) را حتما به یاد دارید اما شاید کمرنگ! این خانواده که نمونه ای از تلاش های سامسونگ برای از دست ندادن بازار چین است توانست با قیمت نسبتا خوبی که داشت بیشتر از چینی، کاربران دیگر بازارها را به خود جلب کند! خانواده گلکسی C در بازار ما نیز به صورت غیر رسمی فروش قابل توجهی را تجربه کردند و حالا خبر خوبی برای آن دسته از کاربران که گلکسی سی 7 (Galaxy C7) یا به عبارت مشخص تر SM-C7000 دارند، داریم: آپدیت اندروید 8 گلکسی سی 7 (Galaxy C7) منتشر شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هر چند گلکسی سی 7 (Galaxy C7) مربوط به سال 2016 است و با اندروید 6 عرضه شده است اما به نظر می رسد سامسونگ می خواهد پشتیبانی دو سال اندروید را به آن بدهد و آپدیت اندروید 8 را نیز برایش ارایه کند.

نسخه جدید نرم افزار گلکسی سی 7 (Galaxy C7) که آپدیت اندروید 8 را اریه می کند شماره ساخت C7000ZCU3CRH3 را دارد. همچنین آپدیت اندروید 8 برای گلکسی سی 5 پرو به مدل های SM-C5018 و SM-C5010 در دست توسعه است.

آپدیت اندروید 8 گلکسی سی 7 (Galaxy C7) با وصله امنیتی ماه جاری (آگست) ارایه می شود و طی روزهای آتی برای کاربران به صورت OTA عرضه خواهد شد. و در نهایت اینکه سوال ویژه ای نیست!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)