حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) منتشر شد

سامسونگ گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) با طراحی مشابه آن چیزی که دو سال است از سامسونگ به عنوان موبایل کم حاشیه و 4 سال به عنوان موبایل شیشه ای می شناسیم، ارایه شده است. نگرانی برای مقاومت موبایل هایی به این ابعاد و اندازه و این جنس بدنه همیشه وجود داشته و امشب با تماشای تست مقاومت گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) می خواهیم ببینیم آیا واقعا باید نگران باشیم یا خیر! با ترنجی همراه باشید.

 

ببخشید که کمی جلوتر از نتیجه قابل انتظار تست خراشیدگی نمایشگر و بدنه گلکسی نوت 9 صحبت می کنیم، دکمه های گلکسی نوت 9 بیرون می آیند! بله البته و کاملا عجیب است. باید دید که سامسونگ این موضوع را دانسته و با برنامه ریزی ارایه کرده یا یک مشکل است! نظر ما این است که یک مشکل در طراحی ساخت خواهد بود.

دکمه های گلکسی نوت 9 بیرون می آیند

تست مقاومت گلکسی نوت 9

تست مقاومت گلکسی نوت 9

همانطور که S Pen جدید بلوتوث دار گلکسی نوت 9 را می شکند (!) به ویژگی های آن اشاره می کند. نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED گلکسی نوت 9 پس از 18 ثانیه سفید می شود و در کمال تعجب، همانند نسل پیش، دوباره حالت عادی باز می گردد! این برای یک نمایشگر OLED فقط در پرچمدارهای 2018 سامسونگ دیده می شود.

درباره تست خم شدن گلکسی نوت 9 (Galaxy note 9) بدون نگرانی، هیچ مشکلی ندارد و کوچکترین ایرادی را تجربه نمی کند. در حقیقت در تست مقاومت گلکسی نوت 9، دکمه مشکل اصلی هستند که اگر نبودند، مشکلی وجود نداشت.

البته از یاد نبرید که دوربین دوگانه گلکسی نوت 9 برخلاق چیزی که از پرچمدارهای 2017 و 2018 سامسونگ دیده بودیم، برجسته است! نظر شما چیست؟ فکر می کنید کیفیت ساخت گلکسی نوت 9 شما را راضی می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کل بررسی یه طرف، اون مسخره کردن نحوه شارژ شدن اپل پنسل طرف دیگه ?

Amin

دقیقا?

علی شیخ زاده

عالی بود دم سامسونگ گرم البته بجز اون دکمه ها

Genesis

کیفیت ساخت سامسونگ همیشه عالی بوده بهترین فلز رو در فریم استفاده میکنه

Amir96

عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)