حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب های اکسپریا ایکس زد 3 دوربین تکی و نمایشگر کم حاشیه را تایید می کنند

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سونی، شایعات

طبق شایعات قبلی، تقریبا ما پذیرفته این که اکسپریا ایکس زد 3 با دوربین اصلی تکی ارایه خواهد شد. همچنین درباره نمایشگر انتظار یک پنل احتمالا OLED دو لبه خمیده کم حاشیه را داریم که می تواند برای این دستگاه حسابی جذاب باشد. امروز اما قاب های اکسپریا ایکس زد 3 دوربین تکی و نمایشگر کم حاشیه را تایید می کنند که در ادامه و با ترنجی آن ها را مرور خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

قاب اکسپریا ایکس زد 3

قاب اکسپریا ایکس زد 3

قاب اکسپریا ایکس زد 3

قاب اکسپریا ایکس زد 3

قاب اکسپریا ایکس زد 3

قاب اکسپریا ایکس زد 3

تقریبا یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم حسگر تصویر IMX586 سونی رزلوشن 48 مگاپیکسلی و پیکسل های 0.8 میکرومتری ارایه می کند. چند روز پس از آن هم رندر اکسپریا ایکس زد 3 با دوربین تکی و نمایشگر کم حاشیه دو لبه خمیده منتشر شدشایعه دوربین تکی پس از معرفی حسگر تصویر IMX586 سونی رزلوشن 48 مگاپیکسلی و پیکسل های 0.8 میکرومتری بیشتر قوت گرفت و به نظر می رسد که سونی لقب تنها پرچمدار با دوربین دوگانه خود را برای اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم نگاه خواهد داشت.

به این تصاویر از قاب های اکسپریا ایکس زد 3 اما نگاه کنید:

نمایشگر اکسپریا ایکس زد 3

نمایشگر اکسپریا ایکس زد 3

نمایشگر اکسپریا ایکس زد 3

نمایشگر اکسپریا ایکس زد 3

به نظر می رسد که سونی برای نمایشگر اکسپریا ایکس زد 3 واقعا می خواهد یک پنل دو لبه خمیده استفاده کند که در این صورت باید بازخورد طرفداران این شرکت را سنجید. برخی از آن ها قویا می گویند نمایشگر دو لبه خمیده مناسب نیست یا حتی پنل OLED را زیر سوال می دانند آن هم در حالی که بهترین موبایل های روز از این پنل استفاد می کنند.

در این تصویر نمایشگر اکسپریا ایکس زد 3 (Xperia XZ3) کم حاشیه احتمالا با نسبت تصویر 18:9 را شاهد هستیم اما به نظر می رسد حاشیه بالا و پایین تراز نیستند، امیدواریم این از اشکالات این رندرها باشد و در نمونه اصلی شاهد تقارن باشیم. همچنین همانطور که شاهد هستید، لوگو سونی روی لبه پایین قابل مشاهده است.

بلندگوی استریو روی قاب جلویی کاملا مشهود است و همانند طراحی پیشین سونی، یکی روی مرز لبه پایین و دیگری روی بلندگوی مکالمه قرار دارد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این شایعه اکسپریا ایکس زد 3 صحیح باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

طراحیش نسبت به بقیه گوشی ها عقبه ، امیدوارم حاشیه هایش از این کمتر باشه

Dariushrd

چه قاب زمخت و زشتی!
رندر هم خیلی مصنوعی طراحی کرده جلو گوشیو اصلا چیزی نشون نمیده…تو رندر onleaks که متقارن بود حاشیه بالا پایین..درباره دوربین هم امیدوارم تو سخت افزار تغییری ایجاد کرده باشه و باز همون imx400 نباشه وگرنه رسما دیگه گندشو در میاره.‌.‌.یه سنسور ۱۹ مگاپیکسلی بزرگتر با سایز پیکسل ۱.۴ باشه عالیه

Quality

اولش امیدوارم حاشیه پایینش هم مثل بالای گوشی باشه و ضخیم تر نباشه

اما در کل طراحی این گوشی سونی نسبت به XZ2 دو تا تفاوت بزرگ داره اولش حذف شدن حاشیه کنار صفحه و بی حاشیه شدنش هست که من شخصا خیلی میپسندم مورد دوم هم خم شدن کنار صفحه است که بنظر ناچیز هست (حداکثر در حد S9) باعث زیبایی و تنوع میشه اما اگر مقاومت صفحه کم بشه چندان مورد خوبی نیست

در کل طراحی اکثر پرچمدار های چینی و حتی کره ای مثل الجی رفته به سمت آیفون X اما اینجا بنظر میاد طراحی جلوی پرچمدار سونی بیشتر به پرچمدار های سامسونگ شبیه شده یعنی حاشیه کم بالا و پایین صفحه ، خمیده بودن صفحه و حاشیه ناچیز کنار صفحه (که البته در S9 و مخصوصا نوت 9 دیگه چندان بی حاشیه نیستن) که من شخصا خوشم میاد مخصوصا از حاشیه ناچیز کنار صفحه

Amir Hossein

سونی اسمشو از حاشیه های جلو حذف کنه راحت میتونه یه گوشی بدون حاشیه بزنه

s.p.a.r.r.o.w

عزیز دل اون حاشیه واسه اسم سونی نیست واسه اسپیکر جلوه پنله

Amir Hossein

شما برندای دیگه رو نگاه کنی میبینی با حذف اسمشون از جلوی گوشی چقدر فضا باز شده.
شما سامسونگ و اچ تی سی رو نگا کنن ببین ک چقدر حاشیشون کمتره و اسپیکر رو هم به خوبی جا دادن و استریو هم هستن.هرچیزی راه و چاره ای داره ک گویا سونی نیازی نمیبینه به دنبال راهی باشه

javad1370

من که با حاشیه هاش مشکلی ندارم تازه امروز بیشتر درک کردم که سونی چقدر دانش این کارو داره دوستم ی نوت 8داره دیروز از دستش افتاده رو پله و تاج ال سی دیش خورد شده خودش باورش نمیشه از ی فاصله خیلی کم افتاده الان انداخت گوشه خونه و ی گوشی ساده گرفته دستش الان میفهمم که سونی چقدر به فکر مشتریاش هستش و پا فشاری میکنه رو حاشیه هاش گوشی خودم هم ی 10/15باری از دستم افتاده ولی هیچی نشده دمه سونی گرم. سامورایی یی ادعا??????????????????????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)