حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ سریع پیکسل ایکس ال پس از آپدیت اندروید 9 از کار افتاده است

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، گوگل

عموما آپدیت باید خوشحال کننده باشد اما خب حقیقت این است که آپدیت به نوعی یک هندوانه سربسته است! در برخی موارد آپدیت جدید باعث می شود شما به مشکلات ناخواسته جدید برخورد کنید، حتی اگر پیکسل گوگل باشید و اولین آپدیت اندروید 9 را هم دریافت کرده باشید. خبر می رسد که شارژ سریع پیکسل ایکس ال پس از آپدیت اندروید 9 از کار افتاده است و در ادامه به مرور این مشکل می پردازیم، با ترنجی همراه باشید.

گفته می شود که برخی کاربران پیکسل ایکس ال با وجود استفاده از کابل Type C تایید شده و شارژر سریع مطمئن نمی توانند موبایل خود را سریع شارژ کنند. حتی در مواردی علاوه بر اینکه پیغام شارژ سریع روی نمایشگر موبایل آن ها نمایش داده نمی شود بلکه گاها با پیغام شارژ شدن آهسته رو به رو هستند!

در حالت عادی پیکسل 3 ایکس ال باید با توان 15 وات (5 ولت و 3 آمپر) شارژ شود اما این موضوع پس از آپدیت اندروید پای (Android Pie) یا همان اندروید 9 ممکن نیست. موضوع این بحث در فروم گوگل بسته شده است و این به آن معناست که احتمالا این موضوع به صورت نرم افزاری حل نمی شود و به دلایل خارج از سیستم عامل مثل نرم افزارهای ثالث یا مشکل سخت افزاری چنین موضوعی پیش آمده است.

برخی کاربران پیکسل 2 عوان می کنند که وقتی موبایل آن ها خاموش است و به شارژ می زنند کند شارژ می شود و وقتی آن را روشن به شارژ می زنند، سریع تر شارژ خواهد شد! همچنان دلیل اصلی این گزارش ها مشخص نیست اما چیزی که می دانیم این است که پس از آپدیت اندروید پای (Android Pie) شاهد چنین مشکلی بوده اند!

نظر شما چیست؟ هر چند پیکسل در جامعه کاربران ایرانی خیلی کم است، اما امیدواریم به چنین مشکلی برنخورده باشید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

خوشبختانه سامسونگ به اندازه‌ی کافی روی آپدیت اندروید جدید کار می‌کنه تا کاربراش مشکلی نداشته باشن.
مرسی بابت احترام به مشتری…

Pouya

کلا گوشیای گوگل خیلی مشکل دار شدن مخصوصا پیکسل ۲ ایکس ال

Amir Hossein

گوگل همون به سری نکسوس ادامه بده بهتره تا پیکسل
اومده ثواب کنه همه رو کباب کرده?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)