حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 10 اولین موبایل 5G سامسونگ نیست و چند حقیقت دیگر از زبان DJkoh مدیرعامل سامسونگ موبایل

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

چندین شایعه مهم درباره آینده سامسونگ موبایل دهان به دهان می چرخد و حالا DJkoh مدیرعامل بخش سامسونگ موبایل به تمام آن ها پاسخ رسمی داده است. این شایعات عبارت از اینکه آیا گلکسی اس 10 اولین موبایل 5G سامسونگ است؟ موبایل منعطف سامسونگ بالاخره عرضه می شود؟ خانواده گلکسی نوت با خانواده گلکسی اس ادغام می شوند؟ و در نهایت سامسونگ در رقابت با هوآوی می تواند رتبه اول را برای خود حفظ کند یا خیر؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پاسخ رسمی سامسونگ به این ۴ پرسش را بخوانیم.

همانطور که توییت بالا می بینید، پاسخ تمام چهار سوال بالا را شاهد هستیم. ابتدا اینکه رسما عنوان می شود موبایل منعطف سامسونگ عرضه می شود و این می تواند بسیار مهم باشد، چون رسمی است! شایعات به ما نمایشگاه CES 2019 لاس وگاس را برای این رونمایی نشان می دهند.

موضوع دوم شایعه ادغام خانواده گلکسی نوت و گلکسی اس است که عنوان می شد گلکسی نوت ۹ آخرین عضو خانواده گلکسی نوت است و با گلکسی اس ۱۰ پلاس جایگزین خواهد شد. حالا سامسونگ می گوید که چنین اتفاقی رخ نمی دهد و خانواده گلکسی نوت همچنان وجود خواهد داشت.

سومین شایعه مربوط به اولین موبایل 5G سامسونگ است که رسما عنوان می شود گلکسی اس 10 نیست. این موضوع به دلیل جلوگیری از ایجاد توقع بالا یا بیجا از دستگاه حیاتی سامسونگ یعنی دهمین نسل خانواده گلکسی اس است. بدین ترتیب و با توجه به اینکه سامسونگ هر سال از یک چیپست یکسان برای هر دو خانواده گلکسی اس و گلکسی نوت استفاده می‌کنند، احتمالا 2019 سال موبایل 5G برای سامسونگ نباشد ولی این خیلی بعید است چون اگر این صحت داشته باشد، هوآوی بیشتر پیشرو خواهد بود!

و حالا که صحبت از هوآوی شد به چهارمین اظهار نظر مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ می‌پردازیم، جایی که از او درباره رقابت با هوآوی که حالا رتبه دوم فروش در موبایل را کسب کرده سوال پرسیده می شود و او عنوان می کند که ما اول باقی خواهیم ماند! حقیقت آن به جز این هم انتظار نمی رفت و این اظهارنظر کاملا قابل پیش بینی بود، به هر حال هیچ سردمداری نمی‌گوید که ما شکست خواهیم خورد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این راهبردها چقدر به آینده سامسونگ موبایل کمک خواهند کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

من امیدوار بودم که نوت با اس ادغام بشه.
ولی خب حالا که قرار نیست، ببینیم چی می‌شه.

Naranj

اگر ادغام میکرد و قلم رو جدا میفروخت خوب بود.از فضای قلم برای چیزای جدید استفاده میکرد

کهکشان

اگه نوت و اس ادغام میشد برای سامسونگ خیلی بهتر بود
الان از سامسونگ هر 6 ماه یه بار انتظار پیشرفتای زیادی دارن و هزینه تحقیق و توسعه و تولید تو این بازه زمانی کوتاه براش سنگین تره و هم اینکه فروش به مشکل بر میخوره ! الان خیلیا موندن نوت بخرن یا اس !

Amin

آره دقیقا یکی از دلایل منم همینه

Amin

سامسونگ واقعا تو سری اس و نوت به بلوغ کامل رسیده تنها مشکلی که اخیرا داشت نبود اسپیکر استریو بود که حلش کرد و امیدورام تو طراحی نسل بعد سری نوت طراحی دوربین عقبش رو بهتر کنه،به جز این مورد ایراد دیگه ای نمیشه بهشون گرفت چون واقعا از هر نظر کاملن

HasanHoseinPoor

کامل کامل نیست سنسور IR حیف شد که برداشتنش

Pouya

کاش ادغام میشد

HasanHoseinPoor

سری پلاس حذف میشه جاش نوت میومد‌ خوب بود
چون اینطور وسایل جانبی بیشتری تولید میشد‌ برا یه محصول
اپل یکی از دلایلی که قبلا سایز گوشی و جای دوربین و صفحه نمایش ثابت نگه میداشت بخاطر لوازم جانبی بود که شرکت ها به زحمت نیوفتند‌ از روزی که صفحه ادج زد وسایل جانبی حتی گل به گوشی نشستند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)