حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یکی از اعضای خانواده گلکسی A 2019 با دوربین سه گانه دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بیش از یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم دوربین سه گانه به خانواده گلکسی اس ۱۰ که احتمالا ۳ عضو خواهد داشت، می آید و حالا می خوانیم که دوربین سه گانه به خانواده گلکسی A 2019 هم اضافه خواهد شد. در حقیقت گفته می شود یکی از اعضای خانواده گلکسی A 2019 با دوربین سه گانه دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی ارایه می شود که شایعه جالبی به نظر می رسد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

می دانیم که خانواده گلکسی A پیش از خانواده گلکسی S هر سال معرفی می شود و این یعنی شاید اولین موبایل با دوربین سه گانه سامسونگ اصلا گلکسی اس 10 پلاس نباشد و شاید گلکسی A پلاس 2019 باشد (واقعا نمی توانم حدس بزنم چه عددی جلوی عدد A قرار است بنشیند ولی احتمالا 9 باشد).

شایعات می گویند که احتمالا سامسونگ هم مانند هوآوی به دنبال استفاده از یک دوربین رزلوشن بالا خواهد رفت و دوربین اصلی مجموعه دوربین سه گانه گلکسی A 2019 قرار است 32 مگاپیکسلی باشد. دو دوربین دیگر اما 8 و 5 مگاپیکسلی هستند که احتمالا یکی از ان ها زاویه دید (شاید 8 مگاپیکسلی) و یکی از آن ها نخودی (!) محض ثبت اطلاعات بیشتر با اپتیک یکسان (5 مگاپیکسلی) باشد.

تا کنون بیشتر رزلوشن دوربینی که سامسونگ به کار برده است در گلکسی A6+ و گلکسی A9 استار است که رزلوشن های 24 مگاپیکسلی را شاهد هستیم. این دستگاه ها مستقیما برای بازارهای در حال توسعه طراحی شده اند و قرار است با دوربین های رزلوشن بالای هوآوی طور که این شرکت را به رتبه دوم پرفروش ترین برند موبایل رسانده است، رقابت کنند!

جالب است که بدانید شایعات احتمال استفاده از یک رزلوشن بالای 40 مگاپیکسلی را برای نسل های بعدی نیز محتمل می دانند. این رزولشن اما نه در پرچمدارهای بلکه در خانواه گلکسی A استفاده خواهد شد و اگر از نظر رزلوشن بپرسید، احتمالا خانواده گلکسی A پررزلوشن تر از خانواده گلکسی S باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید تحقق این شایعه برای خانواده گلکسی A 2019 مثل عدم تحقق نمایشگر دو لبه خمیده خانواده A 2018 باشد یا واقعا سامسونگ می خواهد در رقابت با هوآوی، همانند گفته DJkoh در رتبه اول باقی بماند و رویای رسیدن هوآوی به رتبه اول را ناممکن کند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

آقای عطایی؛
سامسونگ ایران زمان‌بندی رسمی بروزرسانی اندروید اوریو رو برای دستگاه‌های باقی‌مونده به صورت اعلامیه در اپلیکیشن Samsung Members اطلاع داده.
پیشنهاد می‌کنم پستش کنید:
http://uupload.ir/files/xyl7_screenshot_۲۰۱۸۰۸۱۳-۱۸۰۴۱۳_samsung_members.jpg

Amin

خواهش می‌کنم

mTAAHAAm

S7 edge آبان 97؟
این که آپدیت شده؟

Amin

به نظر لیستش ایراد داره.
اطلاع دادم بهشون

Amin

دوستان خیلی عذر میخوام بابت بی ربط بودن کامنتم ولی کسی خبری از کاربرهای قدیمی مثل حبیب ari khan معزز و اینا نداره هنوز هم اینجا فعالیت میکنن؟

Mahdi.L

اگه به قسمت نظرات تمام سایت های تکنولوژی ایرانی سری بزنید و آمار فعالیت ها رو نسبت به مثلا یک سال پیش مقایسه کنید ، افت چشمگیر نظرات کاربرا رو میبینید و متاسفانه میشه گفت شرایط موجود رمقی واسه اکثر مخاطبای این سایتا نذاشته

ALiKiNG

آقای آریان!اونموقع ک ب رزولوشن 48 سونی گیرمیدادی؛حالا اینو چی میگی؟(با لحن میرسلیم بخون?)

Peiman

حتی خریدن سری a سامسونگ هم خیلیی سخت شده چه برسه به پرچمدار ها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)