حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به گلکسی واچ (Galaxy Watch) و گلکسی هوم (Galaxy Home)

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

از سه دستگاه هوشمندی که دیشب در مراسم UNPACKED سامسونگ معرفی شدند، دو دستگاه کمی کمتر توجه ها را به خود جلب کردند! دلیل مشخص است، ساعت هوشمندی که به جز نام، موضوع خیلی جدیدی نداشت و بلندگوی هوشمندی که سامسونگ آمد و گفت این را فعلا داشته باشید تا بعد! اما با تمام این نمی توان گفت که لایق توجه بیشتر نیستند! در ادامه نگاهی اجمالی به ویدیوهای نگاه نزدیک به گلکسی واچ و گلکسی هوم خواهیم داشت، با ترنجی همراه باشید.

 

 

همانطور که گفتیم، ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی واچ (Galaxy Watch) علاوه بر نام جدید، موضوع خیلی جدیدی ندارد که هیجان انگیز باشد. درست است، مقاومت در برابر تا حد شنا کردن رسیده، این ساعت هوشمند در دو اندازه ارایه خواهد شد و حالا پایش بیشتری برای سلامتی شما دارد اما همه و همه شاید به اندازه عمر باتری حدود 4 روز که ادعا شده است، مهم نباشد!

بلندگوی هوشمند گلکسی هوم (Galaxy Home) که خیلی ها پیش از آن با نام بیکسبی اسپیکر آن را می شناختد، باطنا همان بیکسبی اسپیکر است اما نامی یکپارچه با دیگر محصولات هوشمند سامسونگ دارد. این بلندگوی هوشمند که از دستیار هوشمند صوتی بیکسبی قدرت گرفته است با اولویت کیفیت صدا ارایه می شود ولی اطلاعات بیشتری درباره آن ارایه نشد!

نظر شما درباره این دو گجت هوشمند دیگر سامسونگ چیست؟ فکر می کنید می توانند برای هزینه کردن، جذاب باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

دوستان پیشنهاد میکنم این دو کلیپ رو ببینید

عملکرد فوق العاده لرزشگیر نوت 9
https://www.youtube.com/watch?v=x4V6mqf4-YE

اینم مقایسه با پی 20 پرو
https://www.youtube.com/watch?v=KDkezr-a9qg

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)