حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده گلکسی A 2019 با دوربین اصلی سه گانه ارایه می شوند؟

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

یک هفته پیش اولین شایعه درباره خانواده گلکسی A 2019 را با هم مرور کردیم که می گفت خانواده گلکسی A 2019 با نام های Galaxy A10, A30, A50, A70 و A90 ارایه خواهند شد. حالا یک شایعه جذاب و شاید کمی دور از ذهن می شونیم که می گوید خانواده گلکسی A 2019 با دوربین اصلی سه گانه ارایه می شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن کمی بیشتر صحبت کنیم.

رقابت همیشه برای مصرف کننده عالی است چرا که شرکت های مختلف سعی می کنند بیشترین ارزش را با توجه به مبلغ پرداختی شما به شما ارایه کنند. برندهای چینی منجی ما در این سال ها بوده اند در غیر این صورت مشخص نبود تا کنون حتی حسگر اثرانگشت به موبایل های پایین رده رسیده بود یا نه، چه برسد به نمایشگر کم حاشیه و دوربین دوگانه! حالا که سامسونگ روزهای سختی را در بازارهای در حال توسعه پیش رو دارد و برندهای چینی هر کدام بخشی از سهم آن را تصاحب کرده اند، به نظر می رسد میان رده های لوکس بعدی سامسونگ قرار است بسیار درخشان باشند، حداقل این درخشان بودن با دوربین اصلی سه گانه بیشتر مشخص خواهد بود.

خانواده گلکسی A سامسونگ هیچ وقت گزینه خیلی جذابی برای عکاسی نبوده اند اما هیچ وقت هم دست خالی در این زمینه ظاهر نشدند. سال 2018 اولین سالی بود که یک دوربین به این دستگاه ها اضافه شد و جایگاه آن روی دوربین سلفی بود نه دوربین اصلی! حالا در ادامه شایعه دوربین اصلی سه گانه گلکسی اس 10 پلاس به نظر می رسد سامسونگ می خواهد حداقل یک دوربین اصلی سه گانه برای یکی از اعضای خانواده گلکسی A 2019 نیز در نظر بگیرد.

دوربین تله اینجا وجود نخواهد داشت!

هر چند دوربین اصلی سه گانه خانواده گلکسی A 2019 سه عضو دارد اما به این معنی نیست که همان راهکار دوربین اصلی سه گانه گلکسی اس 10 پلاس را دارد بلکه اینجا مکانیسم متفاوت تر است. گفته می شود احتمالا دوربین اصلی به همراه یکی از دوربین ها فقط برای عکاسی بوکه استفاده می شوند و دوربین سوم زاویه دید فوق عریض دارد! بله درست حدس زدید، دوربین تله اینجا وجود نخواهد داشت!

درباره گلکسی اس 10 پلاس خواندیم که به نظر می رسد ارایه ۳ اپتیک متفاوت قرار است روی پروژه Beyond 2 سامسونگ که احتمالا گلکسی اس ۱۰ پلاس است عرضه شود. گفته می شود دوربین سوم گلکسی اس ۱۰ پلاس رزولشن ۱۶ مگاپیکسلی و زاویه دید ۱۲۳ درجه ارایه خواهد کرد. می دانیم دوربین های عریض ارایه شده روی موبایل فوکوس ثابت و بدون لرزش گیر اپتیکال هستند و احتمالا دوربین فوق عریض گلکسی اس ۱۰ پلاس هم از این قاعده مستثنی نیست.

می دانیم که دو عضو دیگر خانواده گلکسی اس ۱۰ یعنی Beyond 0 و Beyond 1 با دوربین دوگانه عرضه می شوند و خبر عجیب اینجاست که سامسونگ تصمیم گرفته تا دوربین محبوب تله را از این ترکیب دوتایی حذف کند و یک دوربین فوق عریض ارایه کند! به این ترتیب شما اگر دوبین تله می خواهید حتما باید گلکسی اس ۱۰ پلاس بخرید!

احتمالا این موضوع در میان رده های سامسونگ نیز قوت بگیرد و قرار نیست که دوربین تله روی آن ها دیده شود! به این ترتیب عوام مردم عموما فکر می کنند که حالا با دوربین اصلی سه گانه گلکسی A 2019 قرار است خاطرات خیلی قشنگ تری ثبت کنند اما حقیقت این است که آنقدرها هم اهمیتی ندارد، البته اگر چنین مکانیسمی مد نظر باشد!

شما درباره این شایعه دوربین اصلی سه گانه گلکسی A 2019 چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

یعنی یک دوربین چند مگاپیکسلی دکوری
برای عکسبرداری بوکه
بیشتر برای فریب مشتری
بیشتر مردم کیفیت رو توی تعداد میبینن
مثل مگاپیکسل بیشتر
تعداد هسته بیشتر پردازنده

Dariushrd

همون دوربین دوگانه خیلی برندا فقط جنبه تبلیغاتی داره چه برسه ب دوربین ۳گانه…جمع کنید باو

ali.k77

اکثر خریداران به کاربردی بودن توجه نمیکنن دوربین سه گانه در نظر اکثریت یهتر از دوگانه و اون هم بهتر از دوربین تکیه . اگه باعث افزایش قیمت زیادی نشه باعث فروش زیادی میشه

کهکشان

دوستان قیمت نوت 9 128 گیگ 936 دلار
و 512 گیگش 1214 دلار
واقعا براوو سامسونگ برای این قیمت گذاری منصافانه
اگه حتی دلار 4200 بود قیمت نوت 9 128 گیگ فقط 4 تومن میشد !

Naranj

سامی میخواد سری اس و نوت رو ادغام کنه و سری A رو بذاره جای S

chalton

یعنی یه جوری میخواد اول تو میان رده استفاده کنه تا تست بشه بعد ضعف هاش گرفته بشه بعد بیاره رو سری اس و نوت.
اینجور که معلومه میخواد اس 10 رو زیر و رو کنه و یه فوق ابر گوشی معرفی کنه

raminkhan

هیچ وقت با سری a سامسونگ حال نکردم

Shiral

سری A الزاما فروش خوبی نداشته اگرچه فکر کنم امار کاملی نداریم اگر دوستان دارند بفرمایید استفاده کنیم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)