حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر جدید آنرا نوت ۱۰ (Honor Note 10) درباره اسپیکر استریو صحبت می کند

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

ما می دانیم که تاریخ معرفی رسمی آنر نوت 10 مشخص شده و 9 مرداد برای چین اما 8 شهریور برای بازار جهانی خواهد بود. این یعنی ۲ روز دیگر و روز سه شنبه که در نهایت این فبلت پرحاشیه اما کم حاشیه (!) معرفی می شود. امروز اما آنر خواسته تا آخرین نادانسته های ما را به صورت رسمی مشخص کند و آن چیزی نیست جز بلندگوی استریو! البته قبلا در شایعات درباره آن خوانده بودیم اما حالا به صورت رسمی تایید می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پوستر جدید آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) را که درباره اسپیکر استریو صحبت می کند، با هم مرور کنیم.

پوستر آنر نوت ۱۰ برای بلندگوی استریو

پوستر آنر نوت ۱۰ برای بلندگوی استریو

قطعا اگر می خواهید یک دستگاه کامل برای سرگرمی باشید، باید و باید بلندگوی استریو داشته باشید. هوآوی هم که از چیپست پرچمدار کایرین ۹۷۰ تا نمایشگر کم حاشیه OLED را برای این فبلت در نظر گرفته تلاش خود را دارد تا بهترین مجموعه را ارایه کند.

همانطور که در این پوستر می بینید، بلندگو استریو آنر نوت ۱۰ تایید می شود و احتمال می دهیم نه از نوع استریو کامل بلکه به عبارت صحیح یک بلندگوی دوتایی خواهد داشت، همانند آنچه که در اچ تی سی ۱۰، هوآوی Mate 10 (یا قبل‌تر در پی ۹ پلاس)، آیفون های جدید یا گلکسی اس ۹ دیده ایم.

تا کنون می دانیم آنر نوت 10 (Honor Note 10) با باتری 4900 میلی آمپری و حافظه داخلی 512 گیگابایت ارایه می شود و آنر نوت 10 نسخه رولز رویز در کنار رنگ بندی متنوع آن عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید بلندگوی استریو در موفقیت آنر نوت ۱۰ چقدر تاثیر دارد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)