حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر نوت 10 (Honor Note 10) با باتری 4900 میلی آمپری و حافظه داخلی 512 گیگابایت لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | آنر، شایعات

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم تاریخ معرفی رسمی آنر نوت 10 مشخص شد: 9 مرداد چین، 8 شهریور جهانی. این یعنی حدودا یک هفته دیگر آنر نوت 10 بالاخره رونمایی خواهد شد و در رونمایی جهانی که همراه با نمایشگاه IFA 2018 برلین و شاید در کنار هوآوی Mate 20 باشد، به صورت جهانی قیمت جدیدش را خواهیم فهمید! امروز دو موضوع که قبلا نمی دانستیم درباره آنر نوت 10 مشخص شده است. گفته می شود که آنر نوت 10 (Honor Note 10) با باتری 4900 میلی آمپری و حافظه داخلی 512 گیگابایت تجهیز خواهد شد که اولی مورد انتظار اما دومی موضوعی است که خیلی از پرچمدارهای بهترین شرکت های فناوری ندارند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

باتری آنر نوت 10

باتری آنر نوت 10

پیش از این شایعه باتری 6000 میلی آمپری را برای آنر نوت 10 شنیده بودیم که گویا اشتباه است. امروز در اطلاعات جدیدی که افشا شده می بینیم باتری آنر نوت 10 برابر 4900 میلی آمپر خواهد بود. با این اوصاف این دستگاه از باتری 5500 میلی آمپری شیائومی می مکس 3 که یک فبلت میان رده است، عقب می افتد. این موضوع را در تصویر بالا که از سایت TENNA چین گرفته شده می توانید ببینید.

همچنین در این تصویر می توانید نمایشگر 6.95 اینچی AMOLED با رزلوشن FHD+ و وزن 230 گرمی در کنار ضخمات 7.65 میلی متری را ببینید. اما درباره حافظه داخلی 512 گیگابایتی آنر نوت 10 می توانید تصویر زیر را ببینید:

حافظه داخلی 512 گیگابایتی آنر نوت 10

حافظه داخلی 512 گیگابایتی آنر نوت 10

همانطور که در بخش دیگری از مشخصات می بینید، حافظه داخلی 512 گیگابایتی برای بخش حافظه داخلی آنر نوت 10 در کنار حافظه های 64 و 128 گیگابایتی نمایش داده می شود. این منطقی نیست چون حافظه 256 گیگابایتی در این بین جا افتاده است! حتی اگر منظور از انتخاب سوم، حافظه داخلی 256 گیگابایتی هم باشد، باز هم می توان گفت که این برای یک فبلت میان رده لوکس، بسیار خوب است. حافظه رم نیز بین 6 و 8 گیگابایت قابل انتخاب است اما حداقل 6 گیگابایت بودن آن نیز بیشتر ما را متقاعد می کند برچسب پرچمدار را به آن بزنیم! سیستم اندروید 8.1 نیز کاملا در این مشخصات دیده می شود و قابل انتظار بود.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد هوآوی می خواهد نسخه ای یک فبلت فوق العاده خوش امکانات را با قیمت پایین عرضه کند تا افرادی که میت 20 می خواهند اما نمی توانند بخرند، به آن نگاه کنند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

فبلت فوق العاده و قطعا بسیار زیبا که احتمالا برای جنگ Mi max آمده.قطعا اگر مثل بقیه میان رده های هواوی قیمت مناسبی هم داشته باشد نه تنها فبلت شیامی بلکه حداقل تا یک سال دیگر بازار فبلت های بازار را با فاصله در دست خواهد گرفت.

mostafa3

تا چند سال دیگه باید تلویزیون حمل کنیم
مسخره شده دنیای موبایل
۷ اینچ صفحه نمایش داره
اینم شد آخه نوآوری

Dariushrd

بله دقیقا… چینی ها همیشه زیاده روی میکنن… طبق چیزای که قبلا از گوشیای هواوی و آنر دیدم علی‌رغم داشتن باتری قوی تو عملکرد به نسبت خوب عمل نمیکنن…اما شیاومی اینطور نیست تستایی که از باطریاش میاد نشون میده بهتر عمل میکنه…در مجموع بنظرم کسایی که برند چینی رو انتخاب میکنن بهتره برن سراغ شیاومی و وانپلاس

Peiman

امیدوارم هر چه زودتر حافظه پایه ۶۴ گیگ نداشته باشیم . به نظرم دیگه وقتش رسیده‌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)