حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری 4000 میلی آمپری گلکسی نوت 9 تایید شد

نوشته

5 سال قبل | 16 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پیش از این چندین بار خواندیم که گلکسی نوت 9 با باتری 4000 میلی آمپری ارایه می شود. اولین بار سه ماه پیش بود که گفتیم گلکسی نوت 9 با باتری 4000 میلی آمپری و نمایشگر 6.4 اینچی عرضه خواهد شد و سپس سه هفته پیش خواندیم که باتری گلکسی نوت ۹ برابر ۴۰۰۰ میلی آمپر است اما با شارژر قدیمی ارایه می شود. حالا در یک تاییدیه مشخص می شود که باتری 4000 میلی آمپری گلکسی نوت 9 یک قدم به واقعیت نزدیک می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

+

باتری گلکسی نوت 9

باتری گلکسی نوت 9

تا کنون در موبایل های پرچمدار سامسونگ، آ … یعنی نسخه های عادی آن ها (یعنی سری اکتیو به شمار نمی رود) بیشترین حجم باتری برابر 3600 میلی آمپر بوده و متعلق به گلکسی اس 7 اج است. در گلکسی نوت 8 شاهد کم شدن حجم باتری به 3300 میلی آمپر جهت حفظ امنیت کاربران و عدم تکرار فاجعه گلکسی نوت 7 بودیم. گلکسی اس 9+ با باتری 3500 عملکرد خوبی را از خود نشان نداد که بخواهیم آن را ستایش کنیم اما حالا به نظر می رسد که شاید گلکسی نوت 9 بخواهد این مشکل را یک بار برای همیشه حل کند.

باتری 4000 میلی آمپری گلکسی نوت 9 مشخصا یکی از خوشحال کننده ترین شایعات این فبلت سامسونگ است اما شاید نباید خیلی خوشحال بود! ابتدا اینکه می دانیم S Pen گلکسی نوت نوت 9 با ارتباط بلوتوثی عرضه خواهد شد و اینکه قرار است مکانیسم شارژ آن ما را غافل گیر کند. مشخصا این قلم قرار است انرژی لازم برای شارژ باتری خود را از گلکسی نوت 9 تامین کند و به همین دلیل نیاز است که باتری بزرگتری برای گلکسی نوت 9 در نظر گرفته شود.

اگر شما از آن دسته کاربران باشید که خیلی با قلم گلکسی نوت 9 کار نکنید (که اگر نکنید پس نیازی نیست گلکسی نوت 9 بخرید!) می توانید عمر باتری بهتری را ثبت کنید به همین دلیل انتظار داریم در تست های باتری عملکرد باتری گلکسی نوت 9 به شکل قابل توجهی بهتر باشد اما در زندگی روزمره کاربری که از قلم استفاده می کند، شاید تفاوت به آن اندازه نباشد.

نظر شما چیست؟ مشخصا منتظر رکورد شکنی هستید نه؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

از بهترین تصمیمات سامسونگ یکیش همین هست

Pouya

بزرگترین ضعف نوت 8 و اس 8 باتری و اسپیکر بود

دکتر رسول آریان

بستگی به نوع استفاده داره. من با نوت ۸ در اکثر حالات ۷ ساعت به بالا اسکرین دارم. تصاویر ۱۰ ساعت به بالا رو هم قبلا فرستادم. رزولوشن +WQHD در حالت High Performance و بدون روشن کردن Power Saving و شبکه روی LTE و با WiFi روشن. نور هم حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد. بیشتر باز کردن صفحات وب و دیدن ویدیو در یوتیوب. حالت AOD خاموش.

اما زمانی که در مسافرت هستم و از GPS و اینترنت ۴.۵G استفاده میکنم و نور روی ۸۰ الی ۹۰ درصد هست، میزان اسکرین میشه ۵.۵ تا ۶ ساعت.

Pouya

منظورم نسبت به میت 10 بود که تو باتری عالیه افتضاح نیس باتری نوت 8 ولی متوسطه کلا میت 10 پرو 6 اینچ فول اچ دی امولد 4000 باتری عالیه

بله، میت ۱۰ پرو که قطعا باتریش عالیه.
ولی به میزان حجم باتری هم توجه داشته باش.
تا ببینیم عملکرد نوت ۹ با باتری مشابه چطور از آب در میاد.

اما وقتی اسم‌ از هواوی میاری، لازم هست یادآوری کنم که پرچمدار اخیر شرکت هواوی یعنی P20 Pro با همین سایز باتری یعنی ۴۰۰۰ میلی آمپر، فقط ۸۹ ساعت دوام آورد در تست GSM Arena. مشابه نوت ۸ که اون با باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری موفق شد ۸۹ ساعت دوام بیاره. البته در نسخه اگزینوس.

سامسونگ توی سری اکتیو نشون داده قبلا که اگر باتری حجم بالا بذاره، میتونه به بیش از ۱۰۰ ساعت آماده به کار برسه.

انتظار دارم نوت ۹ هم ۱۰۰ ساعت رو رد کنه.

کهکشان

چقدر ضدسامسونگی داریم اینجا ! آقای آریان میاد تجربه خودشو از گوشیش کامنت میذاره ۱۸ تا دیسلایک میخوره ! خداوکیلی بیان تجربه شخصیم دیگه دیسلایک داره؟ یا اسم تجربه هم واسه ما فن سامسونگیا تعصبه؟
الان من میام میگم با اس ۸ عکس گرفتم ! ۲۰ تا دیسلایک میخوره ! خب یعنی نباید میگرفتم؟ به کسی برخورده؟

دکتر رسول آریان

داداش خیلی نیستن.
یک نفره.
امشب با آقای عطا.یی صحبت کردم در تلکرام در مورد این قضیه.
باید کلا این سیستم نظردهی تغییر کنه تا افراد مریض اقدام به ثبت لایک و دیسلایک جعلی نکنن.

این دیسلایک ها که میبینی بیشترش جعلیه.
به دلیل خصومتی که با سامسونگی ها داره این شخص و البته بیشتر با من. چون وقتی بحث میکنه، کم میاره، قادر به پاسخ علمی نیست. فشارات وارده رو با دیسلایک خالی میکنه.

درست میشه انشالله…

کهکشان

حق با شماست رسول جان منم حدس زدم ! ممکنه طرف انقد مریض باشه هر ساعت بیاد یا با آی پی های محتلف دیسلایک کنه ! ایشالله یه سیستم بهتر باشه که طرف سواستفاده نکنه

Naranj

بنظرم سایت باید جوری تنظیم بشه که فقط اعضا ترنجی بتونن لایک دیسلایک کنند.ولی الان برای همه ازاده و یک عده الکی میزنند

Pouya


به نظرم اگه قابلیت ادیت کامنت هم اضفه شه خیلی خوبه گاهی اوقات نیازم میشه

Pouya

مثلا همین الان 🙂

*اضافه

Peiman

اگر شما از آن دسته کاربران باشید که خیلی با قلم گلکسی نوت 9 کار نکنید (که اگر نکنید پس نیازی نیست گلکسی نوت 9 بخرید!)

این قسمت عالی بود ??

Yas

ایشالله مدت زمانش شارژ شدنش بیشتر از ۱۰۰ دیقیقه نباشه?

آقای عطایی لطفا تلگرامتون رو چک بفرمایید.

Shiral

باطری دغدغه اصلی خیلی از مشتریان هست و این خبر خوبی است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)