حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ در 2 اندازه عرضه خواهد شد، تاثیرات اپل واچ!

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، گجت‌های پوشیدنی

گلکسی واچ (Galaxy Watch) حاصل بازنگری سامسونگ در راهبرد ساعت های هوشمند این شرکت است. می دانیم که سامسونگ سهم بزرگی از بازار ساعت های هوشمند ندارد اما قطعا دوست دارد که داشته باشد! در نتیجه شاید بخواهد راهبردهای موفق تر را بررسی کند! در شایعاتی که امروز به گوش می رسد می شنویم گلکسی واچ در 2 اندازه عرضه خواهد شد و این مشخصا تاثیرات راهبرد اپل واچ است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دیروز بود که گلکسی واچ LTE با مدل SM-R815 تاییدیه FCC گرفت. این ساعت با اندازه نمایشگر 1.2 اینچ (دقیقا 1.19 اینچ) دیده شده بود. امروز اما نسخه دیگری از گلکسی واچ با نمایشگر بزرگ تر 1.3 اینچی در FCC دیده شده است. این ساعت که شاسی 48 میلی متری دارد به صورت مشخص رو به روی اپل واچ 42 میلی متری قرار می گیرد. مدل کوچکتر گلکسی واچ که دیروز دیدیم 43 میلی متری است که مقابل اپل واچ 38 میلی قرار خواهد گرفت.

تا پیش از این سامسونگ هم عادت داشت در هر عرضه ساعت هوشمند خود، دو مدل معرفی کند اما آن ها از نظر اندازه نمایشگر کاملا یکسان بودند و در ظاهر کمی متفاوت بودند. در حقیقت سامسونگ به دنبال ارضا سلایق جوان ورزشی و سلایق کلاسیک بود اما به نظر می رسد که بهتر است کره ای ها هم همانند کورپتینویی ها به فکر پوشش سلایق خانم ها و آقایان با ارایه دو مدل گلکسی واچ در دو اندازه باشند! به نوعی گلکسی واچ زنانه و گلکسی واچ مردانه!

دو مدل گلکسی واچ در دو اندازه

مدل بزرگتر گلکسی واچ با مدل SM-R805 و مدل کوچکتر با مدل SM-R815 تاییدیه FCC گرفته اند و انتظار می رود که هر دو از نظر ارتباطی مشابه هم باشند. این یعنی هر دو در نسخه ویژه ای ارتباط مخابراتی LTE را دارند.

انتظار می رود گلکسی واچ های سامسونگ که با سیستم عامل تایزن 4.0 عرضه خواهند شد، همزمان با گلکسی نوت 9 در تاریخ 18 مرداد رونمایی شود. نظر شما چیست؟ به نظر می رسد گلکسی واچ های سامسونگ به سمت اپل واچی شدن پیش می روند!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اگر دو ظاهر متفاوت باشه بهتر از دو اندازه متفاوته به نظر من اما خب شاید برای دست خانم ها بزرگ باشه خیلی

اپل واچی شدن فقط به خاطر اینکه خواسته برای دست های بزرگتر ساعت بزرگتر بسازه و برای دست های کوچکتر ساعت کوچکتر؟
برای اپل واچی نشدن همین که ساعت های سامسونگ گرد هستن و ساعت های اپل مربعی کفایت میکنه.

سامسونگ این تغییر اندازه در سایز نمایشگر رو در Gear S3 با Gear Sport هم داشت.

جایی که Gear S3 با اندازه 46 میلیمتری و نمایشگر 1.3 اینچی بود و Gear Sport با اندازه ۴۴.۶ میلیمتری و نمایشگر ۱.۲ اینچی عرضه شدن.

ahmad

اس 10 هم سه مدل داره اینم راهبرد اپله

دکتر رسول آریان

ادغام سری نوت با سری S موجب ۳ نسخه ای شدن سری S شده. لابد ادغام این دو سری هم راهبرد اپل بوده!

در ضمن اگر بحث ۳ نسخه ای بودن باشه، هواوی قبل اینها ۳ نسخه ای زد. یعنی هواوی P20 Lite و P20 و P20 Pro. هی هر چی میشه وصل نکنین به اپل!

دکتر رسول آریان

خب همزمان نباشه. چه فرقی داره.
مهم اینه که در ساخت Gear S3 و Gear Sport به این نتیجه رسیده که باید تغییر اندازه داشته باشه.
حالا این تغییر اندازه رو همزمان اعمال کرده.

صحبت من این هستش که سامسونگ هم این نگاه متغیر بودن اندازه ساعت و متفاوت بودن اینچ نمایشگر رو داشته. هر چند ۱.۲ اینچ با ۱.۳ اینچ چندان تفاوتی نداره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)