حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس دوتایی برای گلکسی نوت 9 و گلکسی واچ لو رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

گلکسی نوت 9 چهارمین نسل از خانواده گلکسی نوت است که با ویژگی شارژ بی سیم عرضه می شود. در این بین از شارژر عادی کند تا شارژر سریع ارتقا یافته و حالا به نظر می رسد دوباره باید بگوییم سامسونگ تحت تاثیر قرار دارد! شارژر بی سیم Air Power اپل را به یاد دارید؟ بسیار خوب! به ادامه مطلب می رویم!

شارژر وایرلس دوگانه

شارژر وایرلس دوگانه

همانطور که در تصویر بالا می بینید، شارژر بی سیم جدید سامسونگ توانایی شارژ دو دستگاه همزمان را دارد و این دو دستگاه گلکسی نوت 9 در کنار گلکسی واچ هستند. هر چند ظاهر آن به سادگی Air Power اپل نیست ولی نمی توان گفت این خوب است یا بد.

روی جعبه را که دقت کنید می بینید شارژ دو موبایل به صورت همزمان و یا شارژ موبایل و ساعت هوشمند به صورت همزمان ممکن است. همچنین هر دو دستگاه به صورت سریع شارژ خواهند شد.

شارژر وایرلس دوگانه

شارژر وایرلس دوگانه

پایین جعبه شارژر بی سیم دوتایی سامسونگ اشاره شده که سر شارژر دیواری 25 واتی در جعبه وجود دارد. این نکته مهمی است چون نسل اول و دوم شارژرهای بی سیم سامسونگ بدون سر شارژر مجزا عرضه می شدند. دلیل این بود که می توانستید از آن با سر شارژر سریع همراه با موبایل خود استفاده کنید ولی این شارژر بی سیم دوتایی جدید سامسونگ نیاز به تامین انرژی بیشتری دارد.

نظر شما چیست؟ به شارژر بی سیم علاقه دارید؟ فکر می کنید این شارژر بی سیم سامسونگ واقعا محصول خوبی است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قبلی ها که نسبت به شارژر خود دستگاه کندتر بودن. مثلا برای شارژ کردن نوت ۸ دقیقا یک ساعت کندتر شارژ میشه. اگر این شارژرها بتونن دقیقا برابر با سرعت شارژر خود دستگاه شارژ کنن، میخرمش.
ولی در حال حاضر خیر‌.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)