حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ LTE با مدل SM-R815 تاییدیه FCC گرفت

درباره ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی واچ مدتی است که اخباری می شنویم و حدواد یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی واچ با سیستم تشخیص فشار خون و سیستم عامل Wear OS ارایه می شود. گلکسی واچ در حقیقت همان گیر اس 4 است که درباره آن خوانده بودیم گیر اس 4 (Gear S4) با باتری بزرگ تر و رنگ جدید همزمان با گلکسی نوت 9 معرفی خواهد شد. حالا به نظر می رسد که به تاریخ معرفی رسمی گلکسی واچ نزدیک شده ایم چون گلکسی واچ LTE با مدل SM-R815 تاییدیه FCC گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

گلکسی واچ

گلکسی واچ

همانطور که در تصویر بالا می بینید، FCC ID تاییدیه گلکسی واچ LTE را صادر کرده است. هر چند اطلاعات بیشتری درباره خود دستگاه وجود دارد اما این تاییده نشان از آن دارد که گلکسی واچ LTE به زودی عرضه خواهد شد.

شایعات قبلی از جمله باتری ۴۷۰ میلی آمپری و PLP پکیج که قبلا برای گیر اس ۴ عنوان شده بود، اینجا دوباره تکرار شده است. برای اینکه اگر پرسیدید PLP پکیج چیست باید بگوییم با این فناوری می توانید برد را باریک تر و سبک طراحی کنند که برای طراحی دستگاهی به این کوچکی که فضای خالی داخل آن اهمیت ویژه ای دارد، خیلی مفید است.

درباره سیستم عامل اما نام تایزن (Tizen) عنوان می شود که به نظر می رسد نیت سامسونگ از این تغییر نام فقط یکپارچه کردن نام محصولاتش است نه تغییر سیستم عامل! به هر حال چه کسی می داند، همه چیز با معرفی رسمی مشخص خواهد شد، شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ببخشید کجای این تاییدیه عبارت تایزن نوشته شده؟

بی صبرانه منتظرم ببینم چه کرده سامسونگ ?

Naranj

ایوان بلس گفته تایزن هست
وقتی بیاد احتمالا ۳ تومن قیمتش باشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)