حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس زد 3 در وب سایت فروشنده بریتانیایی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سونی، شایعات

می دانیم که اکسپریا ایکس زد 3 پرچمدار نیمه دوم سال 2018 سونی خواهد بود. این دستگاه که احتمالا در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی می شود، شایعات زیادی نداشته اما چند خبر درباره آن در ترنجی خوانده ایم. مثلا اینکه اکسپریا ایکس زد ۳ (Xperia XZ3) با دوربین سلفی دوگانه ارایه می شود یا نمایشگر اکسپریا ایکس زد 3 رزولشن QHD+ خواهد داشت و حتی اینکه اکسپریا ایکس زد 3 با دوربین دوگانه به f/1.6 و نمایشگر کم حاشیه لو رفت. حالا اکسپریا ایکس زد 3 در وب سایت فروشنده بریتانیایی لو رفته اما این از آن شایعاتی نیست که در ما هیجانی ایجاد کرده باشد، چون به راحتی می توان صحت آن را زیر سوال برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، دستگاهی را شاهد هستیم که با نام اکسپریا ایکس زد 3 (Xperia XZ3) مدل 64 گیگابایت مشکی دیده می شود. بخشی از مشخصات دستگاه نیز عنوان شده است. مثلا نمایشگر 5.7 اینچی FHD+ که به معنی نسبت تصویر 18:9 و احتمالا نمایشگر کم حاشیه تر است، دوربین دوگانه 12+19 مگاپیکسلی و باتری 3240 میلی آمپری (که البته اینجا دیده نمی شود اما منبع مطلب آن را عنوان کرده) از جمله مواردی است که در این شایعه برای اکسپریا ایکس زد 3 عنوان می شود.

اما ما می گوییم این شایعه اشتباه است، چرا؟ به تصویر نگاه کنید، این همان اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم است که نمایشگرش کن حاشیه نیست و نسبت تصویر 16:9 دارد. هر چند مشخصات درج شده با اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم کمی متفاوت است اما به نظر نمی رسد که این واقعا صفحه فروش اکسپریا ایکس زد 3 باشد که به اشتباه منتشر شده است.

ما برای نمایشگر ابعاد بزرگتر و رزلوشن QHD+ را شنیده بودیم اما اینجا کاملا متفاوت با آن عنوان می شود. به صورت کلی شاید بهتر باشد این شایعه را خیلی جدی نگیرید. شما چطور فکر می کنید؟ درصد صحت این شایعه چقدر است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

خیلی مسخره بود⁦:-!⁩ حتی در حد شایعه هم نبود…یه چیزی که راجب xz3 قطعی هست نسبت صفحه حداقل ۸۱ درصدی

s.p.a.r.r.o.w

منبع حرفت چیه که میگی قطعا نسبت صفحه حداقل 81 درصدی داره xz3؟ اگه هست می شه بفرستی؟
اگه از خودت می گی این حرف رو بنظرم دلت رو صابون نزن چون همچین چیزی قرار نیست تو xz3 بیفته اگه قرار باشه همچین گوشی سونی بده احتمالا از 2019 به بعد هست.

ahmad

کن حاشیه نه کم حاشیه اقای عط ایی درستش کنید

Peiman

درصد فیک بودنش خیلی بالاس ، چون سونی تغییرات خیلی ریزی در طراحی میده هر ۶ ماه

Mortazavi

بلاخره سونی هم مجبور شد روی موج بره تا نابود نشه

نمایشگر Qhd بنظرم احمقانه ترین پیشرفت نمایشگر بود و هست که سونی محکم مقابلش ایستاد ولی مردم یکسر از این راز بیخبرند و این یکی از دلایل فروش کم سونی بود
و حالا سونی هم احتمالا بر موج بی خبری سوار بشه تا از گردونه خارج نشه
دوربین سلفی و اصلی دوگانه
صفحه کم حاشیه
دیافراگم 1.6 برای سنسور منوکروم
رزولوش بیشتر نمایشگر

این یعنی پابپای بقیه برندها که آرزوی خیلی از طرفداران سامورایی ها تو ایرانه ولی احتمالا دیگه دیر شده باشه و ایران نیاد

دکتر رسول آریان

خخخ دمت گرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)