حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Nova 3i با چیپست کایرین 710 لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، هواوی

هوآوی نوا 3 هنوز معرفی نشده اما شایعات آن دو رقمی شده اند! حالا بد نیست درباره نسخه هوآوی Nova 3i که با چیپست کایرین 710 لو رفته است، صحبت کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، دو مدل هوآوی Nova 3 و Nova 3i را شاهد هستیم که با هم مقایسه می شوند. این دو دستگاه از نظر طراحی بسیار شبیه به هم هستند اما از درون تفاوت هایی دارند. این تفاوت ها در دوربین اصلی، باتری و حافظه رم خود را نشان می دهند. البته به نظر می رسد در بخش هوش مصنوعی نیز شاهد تفاوت هایی باشیم.

چیپست کایرین 710 که قبلا در شایعاتی در دستگاهی با کد نام پاریس را از هوآوی شاهدش بودیم و با اندروید ۸.۱ دیده شده بود حالا گفته می شود متعلق به هوآوی Nova 3i است. این چیپست و مشخصات حدودی آن را در تصویر زیر می توانید ببینید:

کایرین 710

کایرین 710

همانطور که می بینید توانایی سخت افزاری کایرین 710 نسبت به کایرین 659 که روی تعداد زیادی از میان رده های هوآوی و آنر قرار دارد بیشتر شده و این خبر خوبی است. نام گذاری کایرین 710 البته بی اشاره به اسنپدراگون 710 نیست و این موضوع گاهی سبب اشتباه کاربر هم می شود، همانطور که گاهی برای خود من اینطور شده بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هوآوی نوا 3 نیاز به یک نسخه ملایم تر (!) نسبت به خود دارد؟ کم کم طیف دستگاه های مشابه به هم در محصولات هوآوی، آنر و ترکیب محصولات این دو برند بسیار به چشم می خورد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

هیچی دیگه تا دوسال اینده باید شاهد معرفی هزار گوشی با پردازنده کایرین۷۱۰ (تلفظ صحیح کیرن) باشیم

?

Pouya

یعنی وقتی خوندم (نوا 3i با چیپست کایرین ) با حودم گفتم بازم 659عه? اخه دست بر نمیداشت از این پردازنده بعد دیدم 710 عه :/

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)