حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت ویوو نکس اس (Vivo Nex S) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | تست، مقاومت، ویوو

ویوو نکس اس (NEX S) رسما یک ماه پیش معرفی شد و توجه های زیادی را به خود جلب کرد. دلیل اصلی این جلب توجه را می توان حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر، دوربین سلف پاپ آپ طور و نمایشگر بسیار کم حاشیه است. حالا سوال این است که این موبایل با این همه جذابیت آیا می تواند مقاومت خوبی را هم به ما بدهد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پاسخ را با تست مقاومت ویوو نکس اس (Vivo Nex S) دریابیم.

برای محافظ نمایشگر ویوو نکس اس (Vivo Nex S) استاندارد خاصی مشخص نشده است، به این معنی که گوریلا گلس نیست (یا حداقل عنوان نشده است) اما با تست JerryRigEverything مشخص می شود که این شیشه مقاوم است و مانند شیشه های استفاده شده در محصولات دیگر شرکت ها مقاوم است.

دوربین سلفی پاپ آپ طور آن در مقابل خراشیدگی مقاوم است و بدنه آن فلزی در نظر گرفته شده است. در مقابل فشار اضافه بر خلاف مسیری که باید حرکت کند نیز عملکرد خوبی دارد. بلندگوی مکالمه در ویوو نکس اس (Vivo NEX S) به صورت ویبره ای داخل نمایشگر است و بلندگوی مکالمه عادی سنتی مثل دیگر موبایل ها در آن تعبیه نشده است. اگر علاقه مند هستید یک مقایسه خیلی خوب بین بلندگوی مکالمه عادی و بلندگوی مکالمه یکپارچه با نمایشگر ویبره طور (!) داشته باشید، این ویدیو قطعا کمک خوبی به شما خواهد کرد.

در مقابل شعله می توان گفت که عملکرد نمایشگر خیلی خوب است و در نهایت برای مقاومت در برابر خم شدن، هر چند ویوو نکس اس کمی خم می شود اما این خم شدن در حدی نیست که بخواهید نگران چیزی باشید.

در نهایت باید به اپل یادآوری کرد که اگر آیفون 7 فضایی برای جک 3.5 میلی متری صدا درون خود ندارد، طبیعتا ویوو نکس اس اصلا برای آن حایی ندارد اما آن را حذف نکرده است! خبر خوبی است، یاد بگیر اپلِ شجاع!

شما چطور فکر می کنید؟ مقاومت ویوو نکس اس (Vivo Nex S) خیال شما را راحت کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

چقد خوشگله خدایی
مقاومتشم عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)