حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ هوآوی نوا ۳ آبی را پیش عرضه رسمی ببینید

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

همانطور که دو هفته پیش در ترنجی دیدیم جعبه شیائومی ردمی 6 پرو (Redmi 6 Pro) و رنگ بندی آن لو رفت، آن هم پیش از معرفی رسمی حالا نوبت به آنباکسینگ هوآوی نوا ۳ آبی پیش از عرضه رسمی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به نوا ۳ تقریبا آبی (!) داشته باشیم.

همانطور که می دانیم هوآوی نوا ۳ تاریخ ۲۷ تیر رسما معرفی می شود، یعنی کمتر از یک هفته دیگر. تا کنون می دانیم که رنگ های هوآوی نوا ۳ عبارت خواهد بود از: طلایی، آبی، گرادینت بنفش-آبی و مشکی. البته این چیزی است که ما تا کنون و به صورت غیر رسمی می دانیم، پس حداقل امکان اضافه شدن به آن هست.

امروز در یک شایعه مفصل شاهد درز تعداد مفصلی از تصاویر هواوی نوا ۳ آبی هستیم. در این تصاویر حتی جعبه و محتویات آن نیز دیده می شود، پس می‌توان به آن نوعی آنباکسینگ غیررسمی هم گفت. اجازه بدهید این گالری تصاویر را در ادامه ببینیم:

همانطور که در این تصاویر می بینید دوربین دوگانه روی قاب پشتی و بریدگی نمایشگر کاملاً مشخص هستند. هواوی هنوز عادت نوشتن مشخصات کنار دوربین را از یاد نبرده و برای نوا ۳ تنها به ذکر دو مشخصه کفایت کرده است. اولی گشودگی دیافراگم  f/۱.۸ و دومی تقویت به وسیله هوش مصنوعی است. طبق عادت هوآوی در خانواده نوا خبری از همکاری با لایکا نیست.

به جز رنگ زیبای آبی که برای قاب پشتی نوا ۳ در نظر گرفته شده است می‌توان به حسگر اثر انگشت اشاره کرد. هرچند که شایعه‌ای شنیدیم مبنی بر آنکه هواوی در نوا ۳ می‌خواهد از حسگر تشخیص چهره سه بعدی استفاده کند، اما به نظر می رسد که حسگر اثر انگشت هنوز اینجا و روی قاب پشتی است.

یکی از تصاویر به محتویات درون جعبه نوا ۳ اشاره می کند. در این تصویر یک هندزفری با کیفیت از هوآوی و احتمالا شارژر سریع آنها را می بینیم. این موضوع با توجه به شایعه چیپست هواوی کایرین ۹۷۰ برای نوا ۳، اصلا بعید نیست.

شما چطور فکر می‌کنید؟ هوآوی نوا ۳ می‌تواند یک میان رده لوکس با نمایشگر بزرگ ۶.۳ اینچی برای آن ها باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

من هیچ دشمنی با هواوی ندارم ولی واقعا nova 3e اصلا خوب نیست.
البته قیمتش نسبت به سری ای سامسونگ بهتره و دوربینش عکس های واقعی تری می گیره.ولی تاچ و صفحه نمایشش فرسنگ ها از سامسونگ عقبه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)