حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس زد ۳ (Xperia XZ3) با دوربین سلفی دوگانه ارایه می شود؟

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سونی، شایعات

شایعات زیادی درباره پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ سونی یعنی اکسپریا ایکس زد ۳ در ترنجی خوانده ایم. از دوربین دوگانه تا نمایشگر کم حاشیه اما حالا به گوش می رسد که قرار است دوربین سلفی اکسپریا ایکس زد ۳ هم دوگانه باشد و این دستگاه در مجموع با ۴ دوربین ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره اکسپریا ایکس زد ۳ بیشتر صحبت کنیم.

پس از شایعات دوربین ۵ گانه گلکسی اس ۹ و ال جی وی ۴۰ حالا به نظر می رسد که سونی می خواهد از قافله عقب نماند و حداقل ۴ دوربین را داشته باشد. هنوز درباره مشخصات این دوربین ها اطلاعاتی در دست نیست، اما پیشاپیش می‌توان حدس زد که دوربین دوگانه عقب قابلیت عکاسی پرتره و دوربین دوگانه جلو قابلیت عکاسی عریض را به شما ارائه کند. همانطور که در اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم دیدیم دوربین دوگانه عقب لزوما زوم ندارد اما برای عکاسی در شرایط نوری ضعیف و عکاسی پرتره می تواند به کار برود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، سونی جدید از ماژولهای دوربین دوگانه خود برای دوربین سلفی و اصلی رونمایی کرده است. غیر منطقی نیست که فکر کنیم این ماژول‌ها قرار است در پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ ژاپنی ها به کار برود. شما چطور فکر می کنید و دوست دارید که مکانیسم این دوربین های دوگانه به چه شکل باشد؟ راهبرد دوربین دوم با اپتیک یکسان را دوست دارید یا خیر؟ این در شرایطی است که شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل سعی می‌کنم با دوربین سه گانه ۳ اپتیک متفاوت را برای عکاسی های متفاوت ارائه کنند!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

منکه چشم امیدم از ابتدای امسال به ایفا بود… احتمالا که بیخودی امیدوار نبودم… چون xz2 و xz2 p راضیم نکردن…هرچند گوشیای خوبی بودن…

Peiman

حتما حتما باید وزن، ضخامت و حاشیه این پرچمدار خیلی کمتر از گوشی های اخیرش باشه

Alireza1995

سونی در پرچمدار هاش استفاده میکنه دو گانه
ولی خب به نظرم 16 مگا پیکسل باشه
و یدونه 8 مگا پیکسل
حالا باید دید سونی چکار میکنه
متحمل ترین گزینه سلفی دوگانه است

Mohammadsoly

سونی با قدرت برگرد به رقابت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)