حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ارزان سرفیس گو (Surface Go) مایکروسافت رسما معرفی شد: 399 دلار

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تبلت، مایکروسافت

شنیده بودیم که مایکروسافت می خواهد یک تبلت ارزان در خانواده سرفیس عرضه کند. این می تواند مستقیما به رقابت آیپد ارزان 329 دلاری (299 دلار برای دانش آموزان) بپردازد و سیستم عامل ویندوز مایکروسافت را در اختیار تعداد بیشتر از کاربران قرار بدهد. امروز تبلت ارزان سرفیس گو (Surface Go) مایکروسافت رسما معرفی شد و قیمت 399 دلار می تواند وسوسه کننده باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با ارزان ترین تبلت مایکروسافت آشنا شویم.

سرفیس Go

سرفیس Go

قطعا شما هم انتظار دارید با کاهش قیمت شاهد کاسته شدن از امکانات و توانایی های تبلت های سرفیس باشیم. همینطور است اما به هر حال شما به اندازه ای که پول می دهید، آش می خورید پس جای نگرانی نیست! این قابل حمل ترین تبلت سرفیس مایکروسافت است.

مایکروسافت چیپست اینتل پنتیوم Gold 4415Y را برای سرفیس Go انتخاب کرده است که نسل هفتم (تقریبا جدید) پردازنده های Kaby Lake اینتل است و دو هسته با فرکانس 1.6 گیگاهرتزی دارد. این انتخاب مایکروسافت بین چیپست های قوی تر سری Core m یا Celeron و حتی بدتر از آن، Atom است.

سرفیس Go

سرفیس Go

این چیپست که نیازی به خنک کننده پره ای (فن) ندارد اجازه می دهد وزن تبلت ارزان سرفیس Go به 1.15 پوند (521 گرم) و ضخمات 8.5 میلی متری برسد. البته که این اعداد و ارقام بدون تایپ کاور است. در مقایسه باید گفت که مثلا آیپد پرو 10.5 فقط 6.1 میلی متر ضخامت و وزن 476 گرمی را دارد. از این نظر سرفیس Go نمی تواند با آیپدها مقایسه کند اما شاید تولید محتوایی که با سرفیس ممکن است، بیشتر از آیپدها باشد.

بله، منظور ویندوز 10 کامل است که یک سیستم عامل دوست داشتنی برای کاربران دسکتاپ (و نه لزوما تبلت) است و با سرفیس Go عرضه می شود. نمایشگر 10 اینچی با فناوری PixelSense با نسبت تصویر 3:2 و قلمی که 4096 سطح از فشار را شناسایی می کند. متاسفانه اما فقط یک پورت وجود دارد که آن هم یک پورت Type C است!

سرفیس Go

سرفیس Go

مایکروسافت سرفیس گو (Surface Go) برای حافظه داخلی و حافظه رم 64 و 4 گیگابایتی با قیمت 399 دلار و برای انتخاب 128 و 8 گیگابایتی قیمت 549 دلار را خواهد داشت و این قیمت ها برای مدل WiFi است. قلم را باید جداگانه و به قیمت 99 دلار بخرید، ماوس 34.99 دلار است، تایپ کاور عادی 99 دلار و تایپ کاور مخصوص سرفیس Go برابر 129 دلار خواهد بود. نسخه سلولار سرفیس Go جایی اواخر امسال (2018) عرضه خواهد شد. ویدیو معرفی رسمی سرفیس گو (Surface Go) را از مایکروسافت با هم ببینیم:

 

نظر شما درباره تبلت ارزان مایکروسافت سرفیس Go چیست؟ فکر می کنید راه این شرکت را برای نفوذ به بازار تبلت های ارزان قیمت هموار کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

واسه ما که همچنان آرزوی دست نیافتنیه

Shiral

با قلم و تایپ کاور و حافظه بالاتر میشه همون هشتصد دلار.
کلا سرفیس شما را مجبور به خرید لوازم جانبی اش میکنه.
به نظرم به صرفه نیست با این مشخصات پایین.

Peiman

دقیقا نظر منم همین بود?

Shiral

کلا گذشته از کیفیت غیر قابل انکار محصولات مایکروسافت که قابل چانه زدن نمیباشد چون همیشه با قیمتهای بالا سروکار داشته اینگونه شرکتها در میان رده هاشون موفقیت محصولات رده بالا را تجربه نمیکنند

Amin.light33

سرفیس پرو ۴ که تا الان واقعا عالی بوده برام، فقط کاشکی باتری ش یکمی بهتر میبود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)