حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری جدید از آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) کاملا متناقض با شایعات قبلی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

دیروز بود که در ترنجی دیدیم هوآوی آنر نوت ۱۰ (Honor note 10) در تصاویری لو رفت. یک دستگاه آلومینیومی با طراحی کاملا متفاوت و البته قابل باور اما امروز دستگاهی با طراحی کاملا متضاد با آن لو رفته و ادعا م شود که آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تصاویری جدید از آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) که کاملا متناقض با شایعات قبلی هستند را بررسی کنیم.

به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید. این طراحی مشابه طراحی زیبا و یکتا در هوآوی Mate 10 است. ما این طراحی را دوست داشتیم و از تکرار آن روی این دستگاه نیز خرسندیم، هر چند که بدنه آلومینیومی آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) در شایعه قبلی را بیشتر دوست داشتیم.

شباهت طراحی بین این طراحی آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) و میت ۱۰ وجود دارد

هر چند شباهت طراحی بین این طراحی آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) و میت ۱۰ وجود دارد اما تفاوت هایی هم هست، مثلا آن خط که قابی برای دوربین دوگانه میت ۱۰ ایجاد می کرد وجود ندارد و سینی سیم کارت روی لبه پایین قرار گرفته است. همچنین رنگ نقره ای آن برای محصولات هوآوی خیلی غریبه نیست و پیش از این در آنر ۹ آن را دیده بودیم.

کمی بیشتر که به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید نام Ravel را می بینید. افشاکننده عنوان می کند این نام قلابی است که البته به نظر ما نام داخلی پروژه آنر نوت ۱۰ می تواند باشد، همانطور که نام پروژه هوآوی پی ۲۰ Shirley بود.

آنر نوت ۱۰

آنر نوت ۱۰

به صورت کلی می توان گفت تا کنون دو شایعه کاملا متفاوت وجود دارند که هر کدام ادعا می کنند فبلت جدید هوآوی آنر خواهند بود که دو سال است این شرکت در حال توسعه آن بوده و در حال حاضر تنها موضوعی که از آن رسما تایید شده، نامش است!

نظر شما چیست؟ کدام یک از این طراحی ها را می پسندید؟ شایعه آلومینیومی یا شایعه ای شیشه ای؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sample

چقدم خوشگله.

vahid1370b

خدایش این رنگ عالیه
فقط از قرار دادن شیار سیم کارت ب پایین یکم جالبه
ب نظرم جاش خوبه با توجه ب اینکه زمانی ک شما از نت 4جی استفاده کنی قسمت اسلاید ک چسبیدن ب بورد داغ میشه و چون وقتی گوشی دستت میگری کمتر حس کنی اون گرما رو
و هرچی دورتر از سنسور های دیگه مثل دوربین و سنسور باشه بهتره

Peiman

من طراحی پشت این گوشی رو ترجیح میدم ، خیلی زیباتره ولی خب شیشه ای بودن گوشی هم خطرناکه

علی شیخ زاده

خیلی شیکه من عاشق طراحی میت ۱۰ پرو هستم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)