حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 9 را در کنار آیفون X ببینید

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، شایعات

تا کنون می دانیم که آیفون های 2018 با چه حدودی طراحی و انتظاراتی گرمای روزهای چله تابستان را به شهریور اضافه خواهد کرد اما هر چقدر هم خیال پردازی کنیم، در نهایت شاید یک طرح که به صورت شماتیک به ما نشان دهد این خیالات چه چیزی هستند، بتواند بهتر باشد، اینطور نیست؟ اجازه بدهید آیفون 9 که پرفروش ترین آیفون سال ۲۰۱۸ خواهد بود را در کنار کم فروش ترین آیفون سال های اخیر یعنی آیفون X قرار بگیرد تا ببینیم تفاوت قیمتی حدودا 200 دلاری اپل چقدر در طراحی تفاوت ایجاد می کند؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید، دوربین اولین موردی است که برای کاهش قیمت تغییر می کند. دوربین تکی دستاورد اپل برای ارزان ترین آیفون سال 2018 است و به نظر بد نمی رسد، باید دید این دوربین همانند دوربین اصلی آیفون های 2018 خواهد بود و فقط لنز تله ندارد یا تفاوت بیش از اینهاست؟ بدنه فلزی و فریم استیل از جمله مشخصاتی است که در طراحی آیفون X ارایه شد و در آیفون 9 هم دیده می شود.

به جلو دستگاه می آییم، جایی که با کمی فداکاری در اندازه حاشیه نمایشگر، اپل توانسته نمایشگر OLED آیفون X را با پنل LCD عوض کند اما همچنان بریدگی نمایشگر بالای دستگاه باشد. شنیده بودیم به دلیل این بریدگی نمایشگر کمی نرخ تولید نمایشگر کاهش پیدا خواهد کرد و شاید به این دلیل و شاید به این دلیل که ابتدا آیفون های گران عطش طرفداران اپل را خاموش کند و سپس آیفون ارزان وارد شود، آیفون 9 که ارزان تر است کمی دیرتر عرضه خواهد شد. ما تا کنون رندر 3 آیفون 2018 را کنار یکدیگر در ترنجی دیده ایم:

سه آیفون 2018 را در این رندرها ببینید

توجه کنید که حاشیه ها به یک نسبت در لبه ها کمی افزایش را نشان می دهد که البته هنوز از جذابیت طراحی آیفون X کم نمی کند. از نظر ابعادی باید گفت که تفاوت 0.3 اینچی در اندازه نمایشگر کمی در اندازه فریم تفاوت ایجاد کرده و خیلی جای نگرانی نیست و قابل پذیرش است. این دستگاه هنوز نمایشگر 6.1 اینچی را در اندازه ای کوچکتر از آیفون 8 پلاس 5.5 اینچی ارایه می کند!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید طراحی آیفون 9 می تواند با توجه به قیمت پایین ترش، اصلی ترین عامل خرید باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

امروز تو اینستا یکی و دیدم داشت لایو میزاست وسط لایو ایفون ایکسش داغ کرد و قطع شد!
ببینیم ایفونای بعدی چی از اب در میان!!

Sample

باید اینطوری تیتر می‌ذاشتین:
آیفون ۱۵میلیونی در مقابل آیفون ۱۰میلیونی.

دکتر رسول آریان

با ۸ تومن هم میشه آیفون X خرید.

کهکشان

از این به بعد تمام محصولات اپل این شکلین تا 10 سال دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)